Svar

Massesletning af mails


Badge

I den gamle mailopsætning kunne man slette mange mails ved at afmærke en mail, holde shift nede og klikke på den nederste mail man ville slette, så blev alle mellemliggende mails markeret, og man kunne flytte dem til papirkurven.

Denne funktion kan jeg ikke finde i den nye opsætning. Jeg savner den meget. Jeg har p.t. 855 mails på min pc, som er læst og slettet på min mobil og tablet. Kan det virkelig passe man skal markere hver enkelt for at kunne slette?

icon

Bedste svar af Forummanden 18 November 2022, 12:26

Se original

12 Kommentarer

tandhjulet > klassisk webapp

 

Her fungerer det.

Badge

Jeg forstår ikke dine kommentarer

Vi taler om webmail via browseren?

 

 

Badge

Jubiiii. Jeg må sige tak. Det fungerer også hos mig nu. dejligt

😃

Badge

Er det samme løsning med ‘Fastholdelse’ / sletning af mails? Altså at gå til klassisk Interface?

Jeg kan ikke finde sådan en indstilling i det nye interface.

Og i samme boldgade; selvom fluebenet IKKE er sat i ‘fastholdelse’ af mails, så er ældre mail alliegevel slettet på trods af kun 19% plads anvendt.

Er der en default bag-systemet automatisk slettegrænse?

 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @billclinton 

Mails skulle gerne ikke automatisk bliver slettet. Det kan dog ske, hvis du f.eks. har haft din mailadresse sat op i et mailprogram på computer, og ikke haft flueben i “gem kopi på server” i indstillingerne. 

Bruger du udelukkende webmail, eller har du også et mailprogram? 

Badge

Hej Louise

Udelukkende webmail, derfor spørgsmålet om hvor i det nye interface, man havde gemt ‘sletning’. (hvis det altså overhovedet er der)

Dét med mailprogrammet er interessant. For år tilbage brugte jeg OutLook (POP3/SMTP) og hvad hvis jeg nu dengang satte ‘Gem på server’ men også fx  ‘slet efter 90 dage’. Er den setting så aktiv på min konto et eller andet sted hvor jeg ikke kan nå det?  

Den ‘slet intet’ setting der er sat og som jeg kan se når jeg bruger klassisk interface, bliver ikke respekteret. Mails bliver slettet automatisk alligevel. Og jeg har kun brugt 19%.

Såh...weird.

Omdømme 7
Badge +9

I Modern visning markeres flueben i “kassen” ved siden af ny Meddelse, så markeres alle Mails og kan slettes på en gang.

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Louise

Udelukkende webmail, derfor spørgsmålet om hvor i det nye interface, man havde gemt ‘sletning’. (hvis det altså overhovedet er der)

Dét med mailprogrammet er interessant. For år tilbage brugte jeg OutLook (POP3/SMTP) og hvad hvis jeg nu dengang satte ‘Gem på server’ men også fx  ‘slet efter 90 dage’. Er den setting så aktiv på min konto et eller andet sted hvor jeg ikke kan nå det?  

Den ‘slet intet’ setting der er sat og som jeg kan se når jeg bruger klassisk interface, bliver ikke respekteret. Mails bliver slettet automatisk alligevel. Og jeg har kun brugt 19%.

Såh...weird.

Hej @billclinton 

Kun hvis du stadig benytter det program til at åbne mails i😊 Ellers ikke.

Badge

Hej Kasper

Det giver også mest mening og måske er det bare mig der er dum og derfor kommer hermed et (måske) dumt spørgsmål:

Hvordan får jeg lov til at se ‘gamle’ mails? 

Hvis jeg bladrer ned i mails stopper ‘bladringen’ ved 100 mails.

Er det bare en eller anden setting jeg ikke har fundet/forstået?

 

Omdømme 1
Badge +3

Hej Kasper

Det giver også mest mening og måske er det bare mig der er dum og derfor kommer hermed et (måske) dumt spørgsmål:

Hvordan får jeg lov til at se ‘gamle’ mails? 

Hvis jeg bladrer ned i mails stopper ‘bladringen’ ved 100 mails.

Er det bare en eller anden setting jeg ikke har fundet/forstået?

 

Hej @billclinton 

Det skulle gerne være muligt blot at bladre ned på siden også blive ved. Hvordan kan du se om den stopper på 100 mails? 

For det er ikke umiddelbart en funktion, som der kan ændres. 

Besvar