Mailproblemer

Badge

Når jeg/vi prøver at opsætte en pop3 mailkonto, fortæller den gang på gang, at kodeordet ikke er rigtigt ?  Har tjekket igen og igen, men det hjælper ikke. Der står “Kodeordet er det, du i sin tid brugte, da du fik YouSee mail. Jamen det er jo lavet om mange gange siden? ) 

Så ergo. Virker det nye kodeord ikke til at oprette en pop3 konto?  Det er min mands mail. Han vil have en sådan konto. Vi har knoklet en uge, og haft kontakt til jer igen og igen  Det har ellers altid virket  

Har slettet alle hans eksterne mailkonto, for så at ville sætte en op påny, men den kommer altså til stadighed med den meddelelse, at kodeordet er forkert. Og til stadighed, når Webmail tilgås, er det et spil i lotteriet, om han kan komme ind el. ej. Sikkert fordi vi roder med at opsætte pop3 

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du kan sætte et nyt password på mailindtillinger på Mit YouSee. 

Badge

Det har vi gjort, men det virker ikke. Har krontroleret  det hele. Forstår heller ikke, det ikke vil lykkedes 

Omdømme 6
Badge +8

Det har vi gjort, men det virker ikke. Har krontroleret  det hele. Forstår heller ikke, det ikke vil lykkedes 

Der kan prøves med en IMAP konto istedet for, så ligger alle mails på youSee serveren.

Ved POP3 hentes de som regel ned på computeren / enheden.

Badge

Der kan prøves med en IMAP konto istedet for, så ligger alle mails på youSee serveren.

Ved POP3 hentes de som regel ned på computeren / enheden.

Det vil vi prøve👍

Omdømme 7
Badge +9

Hej @hanseat45 

Jeg tilføjer lige et par links til de tekniske værdier vi bruger til opsætning af YouSee Mail i mailprogram (mailklient):

Opdatering af mailopsætning

Skift adgangskode til din mailboks (POP3-kode)

Jeg håber det kan bruges og I får det til at virke😊

Omdømme 6
Badge +8

Hej @hanseat45 

Jeg tilføjer lige et par links til de tekniske værdier vi bruger til opsætning af YouSee Mail i mailprogram (mailklient):

POP3 kode og IMAP kode er den samme, hvis der er tvivl 🙂

Badge

Hej @hanseat45 

Tak for det. Vi har prøvet det, og går slavisk frem, men ved ikke, hvor det går galt. Har skiftet kodeord for længst. Da vi satte mails op for snart mange år siden gik det som smurt, og har virket ,indtil for nylig, men det driller bare. Lige Pt bruger min mand kun sin Webmail, men han synes det er lidt irriterende, og vil jo gerne have det hele i orden igen. Vi må se, om vi kan finde en, der kan hjælpe ham 😊

Besvar