Mail Kontooversigt kører i loop - kan ikke tilgå webmail

Omdømme 7
Badge +9
Vi er fortsat igang med at migrere vores mailbrugere til den nye mailplatform og hvis du en af dem der pludselig oplever, at du ikke kan komme videre til din webmail fra Mail Kontooversigt , så kan du her læse årsagen samt finde løsningen 🙂

Som en sikkerhed i den nye maillplatform, spærres der for adgang til webmail, hvis du på din computer eller anden enhed, har sat din mailkonto i et mailprogram (f.eks. Outlook), hvori koden til mailboksen er forkert.

Du skal derfor enten slette din mailkonto, der er opsat i mailprogrammet eller skifte koden (POP3) til mailboksen og indsætte denne i programmet, før du kommer igennem til din webmail igen.

"Jeg kommer ikke videre herfra - hvad gør jeg" - skift koden til mailboksen (se nedenfor)

Sådan skifter du koden til mailboksen (link til guide)

Hvis du har spørgsmål eller andre kommentarer, så er du meget velkommen til at skrive nedenfor 🙂

6 Kommentarer

Jeg har nu i 1 uges tid ikke kunnet komme videre end forsiden af Yousee,og Valg af mailbox. Jeg får bare grøn skærm. Har prøvet både på min stationære,bærebare og min mobil. Indimellem virker det på mobilen,men ikke altid. Har prøvet både Google og Explorer,har prøvet at slette cookies og indstillinger,har prøvet at geninstallere Google,har prøvet at skifte kode,som beskrevet ovenfor,intet hjælper! Jeg er efterhånden ret desperat for at komme til min webmail,så håber I kan hjælpe mig.

Mvh.
Pernille.
Omdømme 6
Badge +1
Hvis du retter password skal du vente mindst 10 minutter for ændringen bliver aktiv.
Har jeg gjort. Nu virker det så i Explorer,dog med det gamle password...jeg fatter hat...
Der er to passwords: Til Mit Yousee/webmail og til mailprogram (program, du installerer i Windows). Mit Yousee-passwordet er universelt til webmail. Hvis du ændrer passwordet under mail-indstillinger, har det ikke indflydelse på webmail.
Det giver mening så. Har dog stadig grøn skærm everywhere
Omdømme 7
Badge +9
Hej @Pernille75

Det lyder spøjst med den grønne skærm 😞

Prøv at kontakte vores chat, så vi kan undersøge sagen nærmere sammen med dig. Du finder dem nede i højre hjørne.

Besvar