Spørgsmål

Mail fra min klubkasserer kommer ikke frem til min postkasse, men bliver afvist som værende spam

Badge

Ringede torsdag morgen (23/5) til youSee kundeservice. Blev henvist til at sende mail til postmaster@yousee.dk m. problembeskrivelse.

Dette gjorde jeg 23/5, kl. 17:55 fra min mailadresse: xxxxxxxx@xxxxx.xxxx.dk

Har ikke modtaget mail m. bekræftelse på, at min mail er modtaget/behandles, men det gør postmasteryousee måske ikke? 

Er der et bud på behandlingstiden hos postmasteryousee?

Mvh. Søren Dahl Andersen 

Redigeret af moderator: anonymiseret mailadresse

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du har selv om det tydeligt er oplyst, skrevet personlig oplysning i form af din mailadresse, det er ikke tilladt. Tidsfristen for at du selv kan fjerne den er udløbet.

Badge

Jeg havde ingen anelse om, at en mailadresse var en personlig oplysning, så beklager, at den kom med.

Skal jeg forstå svaret således, at postmasteryousee svarer inden for 14 dage, selv om jeg ikke har fået mail m. bekræftelse på, at min mail til postmaster@yousee.dk er modtaget? 

Omdømme 7
Badge +9

Som det fremgår i linket, så må der ikke på lyses følgende.

• YouSee kontonummer
  • Adresse
  • Vejnavn
  • Postnummer
  • Telefonnummer
  • E-mail adresser
  • IP adresser
  • CPR-nummer
  • Brugernavn
  • Adgangskoder
  • Sundhedsoplysninger

Ja svartider på Mail er op til 14 dage, ikke medregnet Weekender/Helligdage.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Søren DA 

Først og fremmest, så har jeg redigeret din mailadresse ud af dit opslag 😊

Jeg er faktisk i tvivl om den mailadresse du har fået oplyst er korrekt. Nu hvor du ikke har fået besked tilbage om, at den ikke findes, så findes den sikkert - men det er ikke den vi normalt bruger. Den mailadresse vi normalt bruger er yousee-postmaster@yousee.dk, så du kan evt. prøve at sende din mail til den adresse i stedet. 

Badge

Hej Louise

Tak for at du har anonymiseret min mailadresse.

Da jeg ringede til youSee kundeservice om mit problem, talte jeg med en Louise. Var det dig? Har sikkert misforstået dig, så jeg opfattede jeres postmaster mailadresse fejlagtigt. 

Vil nu prøve at sende min problembeskrivelse til yousee-postmaster@yousee.dk.

Ved du noget om behandlingstiden?

Mvh. Søren 

Badge

Her til morgen har jeg modtaget en testmail fra kassereren i min klub p96. Problemet m. afvisning af mail som spam ser således til at være løst. Klubbens webmaster har også været inde over problematikken. 

Tak!

Mvh. Søren Dahl Andersen 

Omdømme 6
Badge +8

Nej, jeg sidder ikke på telefonen så det var ikke mig 😊

Jeg er glad for at høre, at problemet nu ser ud til at være løst. 

Besvar