Svar

laver ord om


Badge

Den nye mail laver ordene om så jeg hverken kan svare på mail eller skrive .

icon

Bedste svar af Kasper 9 November 2022, 13:43

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg har ikke Yousee mail så ved ikke… men man kan vist bruge telefon eller iPad, du bruger vel PC?

Omdømme 7
Badge +9

Men et spørgsmål til andre, kan man ikke slå det ordbog fra?

Omdømme 1
Badge +3

Hej Allan

Jeg er lidt usikker på hvad du oplever med din mail. Der er nogle informationer, vi gerne vil have. Før at vi kan være mere præcis i hvad der kan hjælpe dig.

Har du mulighed for at uddybe om det er via. webmail eller et mailprogram dette sker? Du må gerne oplyse hvordan den laver ordene om.Er det når du skriver dem løbende og kan du evt. have et program sat til på din enhed, som der kan lave om på dem for dig.

Vi håber på at høre fra dig. 

Hej. yousee. vi har samme udfording som allan, det er som om der er slået en ordbog til i jeres mail efter en opdatering. Hvis jeg vil skrive hej, taster he skrives der han.

 

mvh anders

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har lige prøvet på YS mail og der virker det fint, man kan slå stave kontrol fra eller til ved at trykke på ABC.

Hvilken enhed bruges, for er det en mobil kan det være mobilens stavekontrol der tager over.

Omdømme 7
Badge +9

En har sagt det virker med ipad og mobil, bare stavekontrol er slået fra…

Badge

Har samme problem når det er modern visning på webmail på PC. Ligesom istedet for “GEM” står der “Ædelsten”???? 

Hvis man oppe i højre side under indstillinger ændrer fra Modern til Klassisk visningen er der ingen problemer, men det skal vel løses?

MVH

JG

Omdømme 7
Badge +9

Gem er det Engelske ord for Ædelsten, så der sker tilsyneladende en oversættelse.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Lige en opdatering til dette fænomen. 

Der er få rettelser, som vi har i pipeline i forhold til sproget på webmail, men vi har også erfaret, at hvis Google Translate plugin er aktiveret i browseren, så kan det også godt give nogle lidt sjove oversættelser. 

Så tjek også gerne, at Google Translate ikke er sat til at oversætte vores webmail😊

Badge

Det var lige den der lavede ged i det. Mange tak

Omdømme 5
Badge +8

Hej @allanboj 

Godt at høre, at det løste problemet at deaktivere den 😊

 

Ha’ en god dag. 

Besvar