Spørgsmål

Kan ikke sende mail på tidligere tdc mail.dk

Badge

Vi har en gammel tdc mail.dk, som pludselig ikke kan sende mail. Kan godt modtage på pop3. Der er ikke sket ændringer i opsætning. 
Svaret siger at serveren på asmtp.mail.dk på port 587 er udløb.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Prøv port 465 med udgående mail. 

Badge

Det har jeg prøvet, det giver desværre samme svar. 

Omdømme 2
Badge +3

Hej @SBF1966 

Umiddelbart lyder det til, at du skal have opdateret din mailopsætning. 

Nu ved jeg ikke hvilket mailprogram du har, men vi har en guide til de mest brugte mailprogrammer her

Husk at sætte flueben ved Min server kræver godkendelse (SSL).

Badge

Hej Caroline.

Min opsætning på mac er som beskrevet i vejledning. Den siger at den ikke kan bekræfte kontonavn eller adgangskode. Jeg har ikke ændret adgangskode siden opsætning i TDC, for rigtig mange år siden.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @SBF1966 

Jeg vil anbefale at du prøver at ændre koden, og så efterfølgende opdaterer opsætningen med den nye kode. 

Du kan ændre adgangskoden på Mit YouSee under Mailindstillinger. 

Efterfølgende skal du så ændre adgangskoden i mailopsætningen - alle de steder hvor den er indtastet, naturligvis. 

Inden du gør det, er du også velkommen til at poste et billede af din opsætning her. Mailadressen skal blot være streget ud. 

Badge

Hej Louise.

Vores mail har åbenbart hængt i ingenmands land, og vi har derfor ingenting under Mit You see. Dvs vi er ikke kendt i you see systemet.

Har forgæves talt med 2 medarbejdere i you see, som lovede at oprette mailen på ny i you see, men 

der bliver desværre ikke fulgt op på det, og jeg prøver nu for 3 gang at ringe og få hjælp. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @SBF1966 

Det skal der naturligvis kigges på.

Nu ved jeg ikke om du har ringet ind, men har du en anden mailadresse du kan skrive til os fra? Hvis ja, så vil jeg nemlig gerne prøve at tage et kig på det herfra.

Badge

Hej Louise.

Jeg har snakket med 4 forskellige medarbejdere hos You See, og efter 2 dage og adskillige timer i tlf, valgte den sidste medarbejder så at oprette en sag.
Så jeg håber virkelig at jeg hører fra You See i nær fremtid, da det er en mail som min mand bruger i forbindelse med hans virksomhed.

Besvar