Lige pludselig kan jeg ikke sende mail via YouSee. Jeg kan godt modtage mail, ingen problemer der. Jeg har kørt YouSee mailsupport-programmet og det finder ingen fejl, men det kan heller ikke sende mail.
Nogen der har de samme problemer, eller har en løsning på ovenstående.
Der kan være en mail server med problemer. Bruger du port 465 med SSL kan du måske prøve port 587 med TLS eller omvendt. Så rammer du måske en anden server.
Tak for forslagene. De hjalp desværre ikke, så jeg er lidt på bar bund. Jeg har ikke "pillet" ved noget, så det er heller ikke det som er skyld i det,,, hmmm mystiskt.:?
Ja det har jeg. Jeg har prøvet fra både pc og iPad. Men jeg har så lige prøvet via webmail, og der fungerer det fint.
Så jeg må prøve igen senere, og se om det er noget midlertidigt.
Lige pludselig kan jeg ikke sende mail via YouSee. Jeg kan godt modtage mail, ingen problemer der. Jeg har kørt YouSee mailsupport-programmet og det finder ingen fejl, men det kan heller ikke sende mail.
Nogen der har de samme problemer, eller har en løsning på ovenstående.
Bruger du et mailprogram eller en mail-app? Hvis ja, så prøv via webmailen - den virker 95 % af tiden - KAN dog svigte, men så ved du, at det er YouSee, som har problemet, og ikke dig!
Det er længe siden, jeg stoppede med at bruge mailprogram. ALTID problemer - nogle gange skulle jeg ind og pille i et eller andet. Noget med ASMTP, eller SMTP skulle der skiftes imellem - så var der hul igennem nogle dage - så skulle jeg ind og pille det retur til der hvor jeg var før - så virkede det i nogle dage. Til sidst opgav jeg, og buger nu kun webmail!
Det er med Outlook 2010 der er problemer, med webmail virker det fint. Jeg har talt med YouSee support, og jeg er ikke den eneste med problemet, så jeg håber at teknisk afdeling får det til at virke på et tidspunkt.
Det er med Outlook 2010 der er problemer, med webmail virker det fint. Jeg har talt med YouSee support, og jeg er ikke den eneste med problemet, så jeg håber at teknisk afdeling får det til at virke på et tidspunkt.
Med venlig hilsen, og god pinse :)
Lige over! Mht. go' påske! Indtil de får det fikset så brug webmailen... Som tidligere skrevet, så blev jeg træt af de evindelige problemos.
@Kasper
Ja, jeg har fået det til at virke igen.:$ Hvad der var galt, er jeg ikke helt klar over; men efter grundig oprydning på maskinen og afinstallering af unødige programmer, så virkede skidtet igen.
Jeg har samme problem - har genstartet hvad der genstartes kunne.
Håber på en løsning snart - det er pokkers irriterende, men trods alt rart at vide jeg ikke er alene om problemet.
Hej, Jeg har samme problem, jeg kan modtage men ikke sende... har prøvet alt muligt, skifte porte for udgående mail... det startede pludselig, uden at jeg har gjørt noget!!!
Fandt ved et tilfælde ud af, hvad grunden var ! Det var min VPN, for da jeg geninstallerede den, så kunne jeg ikke sende igen :8
@koed0007 og Riko, hvis i benytter VPN, så prøv at slå den fra og se om det så virker.
En del melder om problemer med at sende mail. Spørgsmålet er om det er forbundet med en bestemt platform eller en bestemt mail klient. Der kan være kommet en dårlig opdatering til platform eller mail klient. Flere jeg kender bruger mail klienten Thunderbird med YouSee, og mig bekendt har ingen af dem problemer med at sende (eller modtage) gennem YouSee.
Fandt ved et tilfælde ud af, hvad grunden var ! Det var min VPN, for da jeg geninstallerede den, så kunne jeg ikke sende igen :8
@koed0007 og Riko, hvis i benytter VPN, så prøv at slå den fra og se om det så virker.
Mvh. og god søndag
tak den virker hos mig nu når jeg lukker VPN når jeg skal sende mail :8
Du kan prøve at henvende dig til din VPN-udbyder, og bede dem om at "whiteliste" den udgående mailserver. De skal blot have oplysninger om de e-mailadresser som bliver blokeret, udg. mailservers navn, portnummer og SSL indstillingerne.