Spørgsmål

Kan ikke sende e-mails, men godt modtage dem?


Badge

Når jeg prøver at sende e-mail fra min PC kommer den ud med fejlmeddelelsen; Meddelelsen ikke sendt; en eller flere adresser blev ikke accepteret: så en masse tegn afsluttende med navnet på den person jeg skulle sende mailen til.  Problemet har været fejlmeldt og svaret var at jeg ikke længere har et aktivt mailabonnment hvilket jeg så fik oprettet og som skulle være udført den 22. februar 2023. Men resultatet er det samme?  Samme fejlmeddelelse? Hvad gør jeg?


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du har jo lige oprettet en tråd om emnet, så ingen grund til endnu en.

Badge

Undkyld, jeg er ikke særligt teknisk minded, og ved nok ikke rigtigt hvad jeg forventer. Vil et eventuelt svar komme her?

 

Omdømme 7
Badge +9

Der er jo givet et svar i den anden tråd, med et link om samme problem.

Badge

Et svar i en anden tråd? Det er russisk for mig - hvad vil det sige og hvor finder jeg det?

 

Badge

Hvad er det for et link?  og hvor finder jeg det?

 

Omdømme 7
Badge +9

Som skrevet er det i den anden tråd som du oprettede før denne.

Badge

Jeg tror vi slutter her. Tusind tak for hjælpen, men jeg er nok ikke tilstrækkeligt inde i de tekniske termer og vil derfor ikke kunne forstå hvad det er du svarer? Jeg tror jeg tar fat i support i morgen og pr. telefon så går det nok bedre.

Men tak for Hjælpen!

Omdømme 7
Badge +9

Du har skrevet en del indlæg, så du er jo ikke uvant med at bruge forummet. alt hvad du har skrevet, findes når du klikker på din Avartar, inklusiv det du har oprettet i dag. Begge de opslag står jo på Forum Seneste aktivitet siden.

Besvar