Kan ikke hente mails

Badge

Siden 10. nov har jeg ikke kunne hente mails. Eneste mulighed er at logge på webmail. Fortæl mig hvad I har ændret den 10. nov om eftermiddagen. Alle de svar jeg får , både fra min Gmail konto, hvor tdc mails automatisk bliver hentet over, og hvis jeg følger Jeres vejledninger, for at hente til IPhone, og IPad er:: “server svarer ikke”.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er sket en portændring, så den klient der anvendes skal opdatere med den nye opsætning. Det burde du have fået besked om.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opdater-din-mailopsaetning

Omdømme 7
Badge +9

Hej @fieje 

Jeg kan se, at Radiomanden har svaret og du skal nemlig følge den guide han har linket til og sikre, at værdierne er ajour. 

Badge

Jeg er kunde hos Yousee, så må I da informere Jeres kunder om hvad I har ændret, siden at jeg ikke hente mails længere. I har gennem den seneste uge haft en besked inde under driftforstyrrelser, om at man skal tjekke sine indstillinger, med et link. Jeg har fulgt Jeres vejledning uden resultat.

Finn

Omdømme 7
Badge +9

Det er længe siden at der er udsender besked via Mail til dem der bruger klient, alle skulle have modtaget besked om ændring af opsættesen. Der skal kun ændres på klient, Webmail er korrekt opsat og virker som den skal.

Hvilken klient bruges.? Når opsætning er ændret efter de givne oplysninger, så skal det virke.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @fieje 

Ud fra det link som @Radiomanden har sendt , der kan du sammenholde forskellen på den og i din egen opsætning. 

Du kan evt. prøve at lægge nogle billeder op af din mailopsætning (uden at oplyse din mailadresse), så har forummet bedre mulighed for at hjælpe😊

Besvar