Spørgsmål

IOS 17.4 OPDATERING GIVER PROBLEMER MED AT SENDE MAILS FRA IPAD OG IPHONE

Badge

Intet er ændret i min opsætning.

samme asmtp 

kan modtage mails men ikke sende

Har andre samme problemer

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Prøv at bruge serverport 465 med SSL. 

Jeg har samme problem og port 465 kan ikke nås..

Omdømme 7
Badge +9

Det er enten 465 eller 587.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opsaet-yousee-mail/ios

Omdømme 6
Badge +8

Hvis disse problemer opstår kan det være en go ide, at logge ind på Mit youSee og gå til mail-indstillinger.

Gå til e-mail konto og vælg skift password. Skriv det ind i mail-client og test om det virker, hvis det driller så vent 15 min og prøv igen.

Badge

Det er et generelt problem i IOS 17.4 jvf tråd i Apple Forum . Sletter man mailkontoen får man ikke mulighed for igen at vælge ssl kryptering . Er fortsat i gang. Har haft fat i YouSee, Apple support og fibernet. 
problemet gælder både porte 587 og 465

Omdømme 6
Badge +8

Det er et generelt problem i IOS 17.4 jvf tråd i Apple Forum . Sletter man mailkontoen får man ikke mulighed for igen at vælge ssl kryptering . Er fortsat i gang. Har haft fat i YouSee, Apple support og fibernet. 
problemet gælder både porte 587 og 465

Jeg kan ikke svare på hvorfor nogle har problemer med det. Jeg har afprøvet med min youSee mail, som jeg ikke bruger til noget seriøst.

Jeg kan godt sende på IOS 17.4, port 465 og med Outlook.

Badge

Omdømme 6
Badge +8

Ja der er en tråd om det her.. email malfunction after 17.4 update - Apple Community

Men SravanKrA skriver også noget, jeg har ikke selv oplevet problemer på min Iphone ios 17.4

Jeg har 3 mailkonti sat op og bruger Outlook.. måske det er forskellen ? Der er ikke nævnt hvilken klienter folk bruger, men det er vel den indbyggede.

Besvar