Ingen adgang til webmail??

Kan se, at emnet har været oppe før. Er der nogle der ved, om der er en fejl med webmail?

Har siden i går ikke kunnet få adgang. Den logger fint ind på mitlogin, men derfra kan jeg ikke komme videre til webmail..

HAr prøvet diverse browsers og F5 mange gange..

18 Kommentarer

Omdømme 1
Hej

Har du tjekket Driftinfo?

Ja der har været problemer med mellemrum, men det behøber ikke være det samme problem og heller ikke at problemer stammer fra TDC. 

Jeg vil lige sikre mig om det er en mailadresse du har oprettet den gang det hed freemail, for de freemail er under afvikling , og har man ikke fået sin fremail tilknyttet sit bredbånd er freemailkontoen nedlagt. 

Det kan jeg da godt blive nervøs for nu.. Det ved jeg ikke, faktisk.

Men når jeg logger ind på mit tdc, og klikker på mit navn, står der, at jeg er tilmeldt e-mail adressen. Ville det mon også stå der, hvis den er blevet nedlagt? - og burde jeg ikke have fået en varsel omkring dette?

Omdømme 1
Så vidt jeg husker startede tdc med at afvikle freemail for fire år siden, og alle med mfreemail har fået en mail hvor der stod at brugere af freemeal skulle skynde sig at få deres mail tilknyttet deres bredbånd. 

Det kan jo være fejl og ser du ikke noget på driftinfo for din adresse/område synes jeg du skal ringe til tdc, bare for at tjekke hvad der er galt. 

Da du har brugt flere forskællige browsere, kunne det tyde på det ikke er hos dig fejlen ligger. 

Håber du melder tilbage når du har snakket med dem. 

Øv, du havde desværre ret. De havde nedlagt min e-mail adresse, fordi den engang var tilknyttet Dansk Kabel Tv, som jeg på det tidspunkt havde. For at beholde min mail-adresse, skal jeg betale 59 kr. om måneden fremover, fordi jeg ikke har tdc ellers.

Nå men tak for hjælpen i hvert fald Glad humørikon

Omdømme 1
Hej,

jeg har samme problem.

Kan godt logge på tdc.dk, men så snart jeg klikker på mail ikonet, bliver jeg kørt i ring på hjemmesiden uden, at komme ind til selve mailen.

jeg har prøvet på pc, ipad, iphone og android....

mvh

Thomas

Har samme problem... Er der meldt en løsning ud?

Mvh Trine

Jeg har samme problem og jeg har flere abn hos tdc men kan ej heller får adgang til min webmail.

Hej

Rart at se, at man ikke er alene - men det er f.... træls

Håber, at det snart går over 

Her er en drift info fra tdc

http://kundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformationdetailpage?fas_id=20150325-004516

mvh. Samir

"Forventes løst d.26.03 kl. 16.00"

Seriøst??

Og fuldstændigt til grin. Havde problemet allerede fra i går (omkring kl. 21) Først i dag efter 10 fandt TDC lejlighed til at informere om det - og ikke længere når man forsøger at logge ind. Søger man lidt rundt på siden, lykkes det dog at få en besked om skidtet ikke virker endnu. Endnu engang l.... service (elller mangel på samme) fra TDC

Badge
Jeg har samme problem. Sidder i udlandet og er afhængig af mail.

Kære TDC - det kan det ikke passe.....

Omdømme 1
Hej DaddyQuickstep

Har du stadig problemer?

Har du læst mit svar længere oppe?

Er det en youseemailadresse du har, kan du prøve at logge på https://webmail.yousee.dk/

Er det en gammel frimail du ikke har fået tilknyttet dit bredbånd abbonement, er den måske slettet?

Når eller hvis den kommer  til at virke, er der her et fif fra en bruger:

se tråd.

Nu er den gal igen.  Jeg kan ikke komme ind i web-mail, gik ned ved 17-tiden i dag, den 26. april.

Jessica89 skrev:
Kan se, at emnet har været oppe før. Er der nogle der ved, om der er en fejl med webmail?

Har siden i går ikke kunnet få adgang. Den logger fint ind på mitlogin, men derfra kan jeg ikke komme videre til webmail..

HAr prøvet diverse browsers og F5 mange gange..

Omdømme 1
Morten-1948 skrev:

Nu er den gal igen.  Jeg kan ikke komme ind i web-mail, gik ned ved 17-tiden i dag, den 26. april.

Den burde virke igen.

Jeg kan ikke lave en mail adresse med mit dåbs mellemnavn til min webmail (f.eks. poul-werner eilsoe@nielsen.mail.dk) der "skrives" domæne er ugyldigt
Omdømme 7
Badge +10
Der må ikke være mellemrum og du skal vælge fra de domæner som tilbydes. "nielsen.mail.dk" går derfor ikke. Brug i stedet f.eks. poul-werner-eilsoe-nielsen@youmail.dk
72poul-werner.dk - Mange tak slangefar. Ja det er rigtigt at der ikke må være mellemrum og det rettede sig allerede ved henvendelse til kundeservice. Domænerne er dog ikke ugyldige på yousee mail-konto'en. men under mit yousee (bredbånd)"opret e-mail" skrives der heller ikke ugyldig domæne,men der er en fejl prøv igen senere. Men det skrives der under og efter tilknyt e-mail (ved indskrivning i mail-adresse) Det må være en fejl pga. af mellemrummet. Men det er så mig der har orienteret fejl - webmail skriver heller ikke domæne ugyldigt men som sagt mit yousee "opret e-mail" (under bredbånd), der er en fejl prøv igen senere.

Besvar