Svar

IMit yousee app

Badge

mange år har jeg på mine telefoner haft app "Mit Yousee"den bruger jeg næsten dagkig til at læse webmail.

Torsdag den 8. februar gjorde jeg det, det sker imidlertid det at app’en var blevet opdateret. Nu var det ikke længere mulighed for at komme direkte ind på webmail.

Det kunne kun lade sig gøre ved først at indsætte denne link:
https://login.yousee.dk/as/authorization.oauth2?client_id=mit-yousee-web&redirect_uri=https://mityousee-odinapi.yousee.dk/yousee/selfcare/profile/delegated-authenticate-jwt/tokens&response_type=code&scope=openid%20profile

herefter kunne jeg logge ind på sædvanligvis ved brug af såvel brugernavn som adgangskode.

Det er muligt at der med den nye version af “Mit YouSee” er nogle nyheder men dette her er godt nok besværlig

icon

Bedste svar af Louise 12 February 2024, 09:44

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvorfor logge ind på den måde.?  Jeg Scroller med til bunden af Forum Seneste, Forum ligger som genvej, så klikkes på Mail, derefter på log ind her, så klikkes der på på Mailbox så er man inde, det tager Ca 10 sekunder.

Badge +1

Jeg vil give jlo8600dk ret, det var meget nemt før. Men lav en genvej på mail.yousee.dk - det er også nemt.

Badge +1

Hej.

I nat er min app også blevet opdateret, så jeg ikke kan tilgå mine mails via appen.

Hvordan laver man en genvej? Er der én af jer, der kan lave en trin-for-trin vejledning?

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det er Android, så føjes Mail siden enten til bogmærker listen eller til startskærm. har den selv på startskærm.

Badge +1

Radiomanden tak for svar. Det er android. Jeg vil gerne have den på startskærm. Kan du beskrive, hvordan jeg gør det?

Omdømme 7
Badge +9

Scroll ned til bunden af denne side tryk på Mail, tryk på de 3 lodrette prikker, i listen der kommer op tryk på føj til startside, tryk på OK, det er super nemt og lige til. Den vil ligge på en ny forside, træk den over på foretrukne side.

Badge +1

Radiomanden tusind tak. Nu kan selv jeg finde ud af det 😊. Det fungerer.

Omdømme 5
Badge +8

Hej alle 

Det er naturligvis meningen at man skal kunne tilgå webmail via Mit YouSee appen - også i den nye version. 

Det er en fejl at det ikke er muligt, og det arbejder vi på at få løst. 

I mellemtiden kan man oprette en alternativ genvej, som nogle af jer har gjort, eller man kan bruge linket mail.yousee.dk. 

Jeg beklager ulejligheden.

Besvar