Svar

Hvordan opsætter man email konto på telefonen?

Omdømme 7
Badge +10

Hej, jeg læser man let kan få email på sin iPhone 13 pro max, skriver de i reklamerne, men er det kun Yousee mail der kan opsættes? Jeg har Gmail og Yahoo kontoer, men det er bøvlet at hvergang at skulle tænde PCen for at læse emails, hvis det kunne gøres på telefonen, også når man er på farten… kan man evt. gøre med apps?

icon

Bedste svar af Radiomanden 22 July 2022, 23:20

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Kan du Downloade G mail App'en, da du har en sådan konto, så er det lige til. ligeledes Yahoo App'en, da du også har en konto der.

Omdømme 7
Badge +10

Tak, Først da jeg havde lavet dette opslag prøvede jeg at finde en app, virker nu, men jeg lavede vist en fejl da alle gamle emails hentes nu.

Omdømme 6
Badge +9

Tak, Først da jeg havde lavet dette opslag prøvede jeg at finde en app, virker nu, men jeg lavede vist en fejl da alle gamle emails hentes nu.

Der er ingen grund til at installere alle de apps, du vælger bare → tilføj ny e-mail konto, vælg udbyder 😆

Husk at opsætte som IMAP

Omdømme 7
Badge +10

Jeg bruger kun 1 app, der henter både Yahoo og Gmails, men ligenu er min ene iPad bundet til at hente alle mine ca. 18.000 Yahoo mails. :o

Omdømme 6
Badge +9

Jeg bruger kun 1 app, der henter både Yahoo og Gmails, men ligenu er min ene iPad bundet til at hente alle mine ca. 18.000 Yahoo mails. :o

Det lyder som om der kunne ryddes lidt op og slettes nogle 😃

Din IPad synkroniserer vel formentlig til din IMap konto, derfor de mange e-mails.

Omdømme 7
Badge +10

Det er godt 20.000 mails der er synkroniseret, jeg har nok haft den konto i over 15 år men aldrig slettet normale mails…

Omdømme 7
Badge +10

Gik helt op til over 33.000 og tog hele dagen. :o

IMap hvad betyder det, mine mails er kun online…

Omdømme 6
Badge +9

IMAP giver flere forskellige klienter, mulighed for at tilgå samme mailkonto, mens e-mailbeskeder forbliver på serveren, så de kan tilgåes via webmail på et senere tidspunkt.

POP3 downloader beskederne, mens den fjerner dem fra serveren. E-mailbeskederne er herefter ikke længere tilgængelige via webmail eller et e-mailprogram, men ligger kun på den enhed de er downloadet til.