Svar

hvor ændrer jeg indstilinger for indbakken så mine mails ikke slettes efter to uger

Yousee har ændret på mine indstillinger, således at mine mails som jeg cil beholde på serveren længere tid nu slettes efter 2 uger samtidig med dd slettes på min  Ipad . Jeg er træt af Yousee. Min mail har jeg haft siden 1996 hos dem, og nu yder de intet service nogen steder mere, når man ringer og spørger dem, er dem man taler med jo ikke en gang født da jeg fik min mail i 1996. Vi taler forbi hinanden. 

Ipad Pro 12 max, og pc  Office 365, outlook . Findes der hjælp ? 

icon

Bedste svar af Kasper 21 September 2022, 10:10

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Du skal ind i din mail klient (Outlook?) og rette så mail på serveren ikke slettes af mail klienten. 

Omdømme 7
Badge +10

Yousee hjælper kun med webmail. Hvad der sker på dit eget net er din egen hovedpine. 

Omdømme 7
Badge +10

Yousee ændrer ikke dine indstillinger, men det kan dine mail klienter. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @egml 

​​​Det er rigtigt som @Slangefar har været inde at skrive her - når du bruger en mailklient som f.eks. Outlook, så tager det system lidt over. Her ligger supporten så ved Microsoft.

Prøv at kigge på indstillingerne i Outlook og se om der eventuelt er noget du kan justere på. Jeg fandt denne guide, som har et billede, der illusterer indstillingen.