Svar

hjælp

Badge

Angående ”YouSee Login”… Hvordan kan det lade sig gøre, at tilknytte sin YouSee mail, man aldrig har haft mulighed for at oprettet ????  Som skrevet står ”Tilknyt din YouSee mail til Mit YouSee login”. MVH. gammel YouSee kunde…!

icon

Bedste svar af PeterA4 30 November 2022, 19:55

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +9

Jeg går ud fra du har oprettet et youSee login allerede.

Det er ikke sådan, at du skal bruge en youSee e-mail til “youSee Login”, der kan sagtens bruges en anden e-mail.

Du kan op rette op til 5 e-mail adresser gratis, det kan gøres fra Mit youSee

Derefter kan du tilknytte en youSee email adresse til dit youSee Login, eller bruge en anden, du bestemmer selv.

Badge

Hej Peter

Ja,,, Det er en menneskealder siden jeg oprettede YouSee ”Log In” (Brugernavn: Adgangskode)…
Som jeg forstår på dig, kan man bare benytte bedstemors e-mail til at oprette ”YouSee Login” ?

Problemet for mig er en ny YouSee kunde, der tilspørger mig, hvordan man opretter en grundlæggende YouSee e-mail for første gang - der er jeg på glat is…!
Er det under  ”Opret login uden MitID/NemID” ?    

Omdømme 7
Badge +10

Det er yderst nemt at oprette en Mail. https://yousee.dk/hjaelp/artikler/sadan-opretter-du-din-yousee-mail

Badge

Hej Radiomanden

Efter din anvisning kræves det, at man i forvejen har en E-mail eller (brugernavn og adgangskode), ellers kan man ikke logge på ”mit YouSee” …

Omdømme 6
Badge +9

Hej Peter

Ja,,, Det er en menneskealder siden jeg oprettede YouSee ”Log In” (Brugernavn: Adgangskode)…
Som jeg forstår på dig, kan man bare benytte bedstemors e-mail til at oprette ”YouSee Login” ?

Problemet for mig er en ny YouSee kunde, der tilspørger mig, hvordan man opretter en grundlæggende YouSee e-mail for første gang - der er jeg på glat is…!
Er det under  ”Opret login uden MitID/NemID” ?    

Hvis den ny youSee kunde har et login så gå hertil og login.. ellers vælges opret login på samme side.

Når der er logget på Mit youSee kan der oprettes op til 5 e-mail adresser.

Omdømme 7
Badge +10

man skal ikke i forvejen have en mailadresse, men man skal have et Log In til You See, så man f.eks kan logge ind her på forummet eller anden YS side der kræver det et sådan er ligeledes meget nemt at oprette. 

Badge

Ok radiomand

Jeg forsøger mig med ”Opret login uden MitID/NemID” og håber at heldet er med mig. 

Omdømme 7
Badge +10

Det er jeg ikke sikker på at man kan, det er mange år siden jeg oprettede, det var før man skulle bruge den slags.

Omdømme 6
Badge +9

Jeg forsøger mig med ”Opret login uden MitID/NemID” og håber at heldet er med mig. 

Hvis det er det link jeg sendte, skal det nok virke  😉

Badge

ja radiomanden

Sidst jeg oprettende en E-mail var 22 januar 2002 “@esenet.dk” Esbjerg, mange ændringer er sket siden..! 

Omdømme 6
Badge +9

ja radiomanden

Sidst jeg oprettende en E-mail var 22 januar 2002 “@esenet.dk” Esbjerg, mange ændringer er sket siden..! 

Det er ikke mig der er radiomanden, men det bliver hurtigt blandet sammen med alle de kommentarer 🤐

Omdømme 7
Badge +10

Tror ikke at der er forenings Mails mere, der forskellige @ domains der kan oprettes på. Når man har et log In til YS kan det samme bruges på alle deres sider som kræver det, har kun et til det hele, hvad enten det er til forum, til Mail, musik m.v.

Badge

Ja Radiomanden

Lad sladder og gammelt nag om foreningen @esenet.dk ligge…!

Badge

Hurra. Har opretter en E-mail for ny YouSee Kunde, under ”Opret login uden MitID/NemID”, vedkommendes mobilnummer & det 9 cifrede kontonummer.

Slut herfra.   

Besvar