Svar

Gammel TDC mail

Badge

Hey Team

Min svigerfar har/bruger stadigvæk sin TDC mail, og den er sat op via Thunderbird 
(på forhånd beklager) 

Jeg kan desværre ikke finde hans adgangskode til denne mail da han ikke kan huske hvordan den blev sat op den gang. Beklageligvis vil han gerne bruge denne. 

Er der på nogen måde at man kan finde frem til koden eller skal man slette denne gamle mail og oprette ny. 

På forhånd mange tak. 

Sebastian PSP  

icon

Bedste svar af Slangefar 6 November 2022, 12:39

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Når der ikke længere haves et abonnement hos TDC så er den Mail med god sandsynlighed lukket, medmindre der er betalt for at have den uden abonnement.

Omdømme 7
Badge +10

Jeg vil tro hans TDC mail er konverteret til YouSee. Gå ind på Mailindstillinger på Mit YouSee, så burde I kunne ændre adgangskoden for kontoen. 

Omdømme 3
Badge +5

Hej @Sebastian PSP 

Jeg kan se, at du aldrig vendte tilbage her. Har du fået løst problemet? 

Hvis ikke, så kan I - som Slangefar skriver, og såfremt din svigerfar er YouSee kunde - lave en ny kode til mailadressen på Mit YouSee. Det kræver dog, at den pågældende mailadresse er tilknyttet hans abonnement. 

Vend gerne tilbage hvis det stadig fejler, så tager vi et kig på det. 

Badge

Hej Louise 

tak for din besked 

vi har stadigvæk ikke mulighed for at logge ind på svigerfars bruger. 
da vi ikke har koden til profilen, hans e-mail bliver heller ikke registeret i systemet men kan se at det skulle være en gammel tdc mail. :( 

Omdømme 7
Badge +10

Har du prøvet at vælge tilknyt mail adresse, hvis I ikke kan se den med Mailindstillinger på Mit YouSee?

Badge

Hey Slangefar . 

Fik det heldigvis op og køre men nu er problemet blot at den ikke kan logge ind via hans mobil. 

altså få denne her mail oprettet på hans telefon. 

Har fulgt jeres guideline på samsung hvor man skal bruge den manuelle guide men dette virker ikke. 

Skal jeg bare opgive? 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Sebastian PSP 

Du skal da ikke opgive😊

Hvad giver telefonen af fejlbesked, når der forsøges at hentes mail på telefonen? 

Husk at brugernavn er mailadressen og kode er POP3-koden, som I ændrede inde på Mit YouSee og som det er beskrevet her.

De tekniske værdier til selve opsætningen finder du her

Jeg håber mit svar kan hjælpe dig.

Besvar