Svar

For mange der intet ved.

  • 24 January 2023
  • 1 kommentar
  • 112 visninger

Badge

Har haft Yousee i evigheder mindst 15 år og pludselig kan min IPHONE ikke behandle mails, jeg ringer til kundeservice og de sætter sagen i gang.

i dag får jeg så at vide at jeg ikke har bredbånd hos jer og at det er derfor jeg ikke kan opsætte min mail.

Min hustrus mail på IPhone virker som den altid har gjort men ikke min.

Er der en voksen til stede som kan hjælpe?

PS hvis jeg går ind og skifter adgangskode ryger mail på alle mine enheder som for øvrigt virker fint.

 

icon

Bedste svar af Kasper 24 January 2023, 09:20

Se original

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +9

Hej @sniper1161 

For at være sikker på at ens mailkonto ikke lukkes, skal der abonneres på den via et YouSee bredbånds- eller mailabonnement. 

Der kan sædvanligvis ikke administreres koder mv. via YouSee login, hvis ovenstående betingelser ikke er opfyldt og dermed kan du f.eks. ikke lave en ny kode til din mailboks.Det kan du så alligevel kan jeg forstå. 

Hvis din mailkonto alligevel er aktiv og den ikke virker på din iPhone, men på andre enheder, så vil det være en god information at oplyse, hvad iPhonen giver af fejlbesked og hvad der menes med behandling af mails. Kan den ikke hente eller sende mails f.eks.😊

Hjælp til opsætning af mailkonto kan findes her

 

Besvar