Nu er det så en ny fejlmeddelelse der gælder for webmail, er der inger der kan svare på hvad der sker og hvor blev chatten af ?
"Det anvendte login har ikke adgang til en mailkonto
Er du i tvivl om, hvilket login du skal anvende til din mail, kan du finde en liste over dine logins og se hvilke, der har adgang til mail.
Hvis du endnu ikke har oprettet en mailadresse, kan du følge denne vejledning Sådan opretter du adgang til YouSee Mail
Hvis du fortsat oplever fejl ved login til mail, kan du ringe på 70704131 og få hjælp.
Fejlkode 6"
Dette er imidlertid ukorrekt - hvad dælen stiller man op med det her, det hjælper ikke at sltte historik, det hjælper ikke at skifte kodeord, hvad hulen stiller man op med det her?
mange hilsener
Svend E
Hvor er det dog uprofessionelt at you see ikke kan gøre noget ved dette over en weekend. Jeg kan ikke længere stole på min webmail provider, dvs. at de er ubrugelige i et digitalt samfund, hvor det offentlige DK kræver man har en webadresse og hvor ens forretninger styres via en mailadresse.
Det er rystende og højest utilstrækkeligt når det virkeligt brænder på og ikke handler om lørdagsunderholdningen på tv...
Det er rystende og højest utilstrækkeligt når det virkeligt brænder på og ikke handler om lørdagsunderholdningen på tv...
rungende tavshed fra You See?
Hørt! Hvorfor skal det være så forbandet svært bare at komme til sin mail! Det er faktisk det eneste jeg er interesseret i - og som nævnt nødvendigt som almindelig borger. Har nu forsøgt i flere dage , men bliver bare sendt "i rundkreds" af YouSee . Kan YouSee ikke bare skrælle al overflødig reklame og markedsføring væk og koncentrere sig om kerneydelsen!
Hej gerolsteiner
Jeg har håber du har fået løst udfordringer med mailen ved vores support.
Husk at YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor det primært er brugerne herinde der står for svarene. Du kan læse mere i vores guidelines her.
Vh.
Det med Fejlkode er stadig ikke rettet. Det viser desværre at YouSee stadig ikke har focus på deres kunder. Kedeligt !!!!
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.