Er der problem med at bruge pop3.yousee.dk port i Windows 11 Pro. Jeg kan sende men ikke modtage, jeg får hele tiden fejl 0X800CCC92 og søgning på Google/MS giver mig ikke noget brugbart resultat. Jeg har tilsvarende opsætning på en anden PC med Windows 10 som virker uden problem?
Hvis du er sikker på du har indtastet korrekt brugernavn, password samt porte, kan fejlen ligge i din PST file.
Prøv at slet unødige e-mails og komprimer derefter..
Hej PeterA4
Desværre virkede det ikke at udskifte pst filen. Jeg har tillige prøvet med at afinstaller, ryde op med “Microsoft Support and Recovery Assistant” samt geninstaller. Og jo brugernavn m.v. er korrekt, de virker uden problemer på min gamle Win10 PC jeg har stående (jeg har købt min nye PC med Win11 pro som skal udskifte den gamle Win10 maskine). Så mit forsøg på at finde en løsning lander her i dette forum om der er erfaring med om at Win 11-pro har et problem med POP3 servere? Jeg har søgt på Google og Microsoft uden held efter en løsning (jeg kan jo have brugt forkerte søge ord, men jeg for forsøgt rimelig meget).
Hej PeterA4
Desværre virkede det ikke at udskifte pst filen. Jeg har tillige prøvet med at afinstaller, ryde op med “Microsoft Support and Recovery Assistant” samt geninstaller. Og jo brugernavn m.v. er korrekt, de virker uden problemer på min gamle Win10 PC jeg har stående (jeg har købt min nye PC med Win11 pro som skal udskifte den gamle Win10 maskine). Så mit forsøg på at finde en løsning lander her i dette forum om der er erfaring med om at Win 11-pro har et problem med POP3 servere? Jeg har søgt på Google og Microsoft uden held efter en løsning (jeg kan jo have brugt forkerte søge ord, men jeg for forsøgt rimelig meget).
Det skulle der ikke være, det bliver brugt flittigt rundt på kloden..
Du kunne overveje at installere thunderbird og se om du kan få hul igennem med den.
Jeg søgte lige hurtigt og fandt disse sider..
https://www.thewindowsclub.com/fix-0x800ccc92-outlook-error-the-right-way
https://www.stellarinfo.com/blog/how-to-fix-outlook-error-0x800ccc92/
https://www.nucleustechnologies.com/outlook-errors/fix-outlook-error-0x800ccc92.html
Hej PeterA4. Tak for hjælpen. Jeg prøvede en gang til at reinstaller, sikre min nye PC har alle relevant opdateringer installeret og ikke mindst “genoprette” min account hos Yousee selv (d.v.s jeg skiftede password på min mail account hos jer og brugte det nye password på alle minne installationer (Yousee Webmain, min win10 og win11 maskinner samt min Android telefon på trods af at det kun var på min win11 PC jeg havde problemer. NU virker det fint på alle enheder: -) . Så konklusionen i sidste enden er jo nok det aligevel var password der ikke var i orden som fejlkoden indikerede.
Til din orientering, her på forummet er det primært brugere hjælper brugere, ikke så meget YS, selvom de også er med her.
Til din orientering, her på forummet er det primært brugere hjælper brugere, ikke så meget YS, selvom de også er med her.
Hvorfor skal han orienteres om det? det er jo ikke en hemmelighed 😀
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.