Svar

blokering af afsender

Efter Yousee mail er ændret til ny form, kan man ikke længere blokere afsender. Jeg får en del spam mails, som jeg gerne vil blokere helt for.
icon

Bedste svar af Kasper 28 December 2018, 10:55

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Hej momse123

Jeg kan se, at du mangler svar her, så jeg byder lige ind 🙂

Her kan du se, hvordan du indstiller spamfilteret og blokerer afsender:
Sådan indstiller du spamfilter

Du skal gøre det for en computer ellers vil layoutet ikke passe med guiden.
Det er da en seriøs forringelse af muligheden for at blokere....Hvor man i den gamle udgave af webmail kunne gøre det direkte på mailen, skal man nu copy/paste hele mail adressen ind i en spamfilteret....Come on Yousee, det må da kunne gøre lidt bedre ikk.....
Omdømme 7
Badge +10
Hvis du bruger AJAX interface kan du trykke på knappen "Marker som spam" eller højre klikke med musen på en computer og vælge "Marker som spam". Hvis du bruger HTML interface kan du trykke på list boksen "Handlinger" og vælge muligheden "Spam".
Det er korrekt, men spam er ikke det samme som en blokering.
Prøv med "opret filter" på afsender. Handlingen skal så være kassér.
Lige siden den nye mailbox, som YouSee åbenbart har fået nogle børn, eller rettere fulde børn, til at udvikle, har vi heller ikke kunnet blokere for uønskede mail, men nu efter mange måneder, lykkedes det så alligevel, men hvorfor skal det være så unødigt besværligt, i forhold til den gamle mailbox.

Hvordan blokerer man afsender (ikke som spam)? Guiden som man kan følge passer ikke til opsætningen på ens mail.

Omdømme 7
Badge +10

Hvordan blokerer man afsender (ikke som spam)? Guiden som man kan følge passer ikke til opsætningen på ens mail.

Hvilken YouSee webmail bruger du AJAX eller HTML? 

HTML

Omdømme 7
Badge +10

1. Mail-filtre

2. Nyt filter

3. Angiv filternavn

4. Hvis en af følgende vælg adresse

5. Tryk tilføj

6. Indtast mail adresse

7. Tryk vælg handling

8. Vælg Kasser

Den var lang håber jeg fik det hele med, men om ikke andet leder det dig på vej. 

Besvar