Svar

Bliver gamle mails slettet på server


Omdømme 2
Badge +1

Jeg har lige fået ny telefon, og ville hente alle mine mails ind på den.

Det viser sig at der ikke er nogen der er ældre end fra august 2021.

 

Bliver gamle mails slettet ? Det syntes jeg ikke at jeg har oplevet før.

icon

Bedste svar af 2830virum. 9 January 2023, 16:59

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er begrænset plads på YS Mail 2 GB lagerplads pr. mailboks, der skulle komme en besked når pladsen er ved at være fuld. Når du logger på Mail på en enhed, med samme log in, så er der de samme som på andre enheder, det er jo Web mail.

Omdømme 2
Badge +1

Der er begrænset plads på YS Mail 2 GB lagerplads pr. mailboks, der skulle komme en besked når pladsen er ved at være fuld. Når du logger på Mail på en enhed, med samme log in, så er der de samme som på andre enheder, det er jo Web mail.

Det er ikke på grund af pladsmangen.

Jeg forstår ikke dit svar vedr. “Logger på mail”. 
Jeg er klar over at webmail ligger på server, og det er jo her at de gamle mails er forsvundet.

Jeg opdagede det da jeg ville opdaterer min Pop3 mail på en ny telefon, og kunne se at den ældste den hente ind var fra august 2021.

Hvis man logger på via webmail, vælger klassisk visning, højreklikker på indbakken, vælger egenskaber> fastholdelse

her kan det indstilles, at mails bliver slettet, hvis de bliver for gamle. Dette punkt skal deaktiveres.

Omdømme 2
Badge +1

Hvis man logger på via webmail, vælger klassisk visning, højreklikker på indbakken, vælger egenskaber> fastholdelse

her kan det indstilles, at mails bliver slettet, hvis de bliver for gamle. Dette punkt skal deaktiveres.

Tak for dit svar.
Der er ikke flueben i nogen af punkterne under fastholdelse.

Har du haft koblet en pop3-klient på i august 2021, som har været indstillet til ikke at efterlade en kopi på serveren?

Omdømme 2
Badge +1

Har du haft koblet en pop3-klient på i august 2021, som har været indstillet til ikke at efterlade en kopi på serveren?

Det kunne være et meget god bud, men det mener jeg ikke at jeg har. 🤷🏻

Omdømme 6
Badge +8

Har du haft koblet en pop3-klient på i august 2021, som har været indstillet til ikke at efterlade en kopi på serveren?

Det kunne være et meget god bud, men det mener jeg ikke at jeg har. 🤷🏻

Hvis dine mails ligge på din gamle telefon, har du forklaringen.

Som hovedregel bliver e-mails hentet med POP3 slettet og hentet ned på din enhed, ved IMAP ligger de på serveren..

Besvar