Spørgsmål

Afsenderadresse er ugyldig


Jeg har problemer med at sende mails både fra min Iphone og min webmail…

Jeg har slettet min konto og installeret den igen op til flere gange, og dobbelttjekket alle serverindstillinger så de fremgår korrekt  - og alligevel får jeg beskeden at afsenderadressen er ugyldig når jeg prøver at sende en mail……

Håber der er nogle der kan hjælpe - er lidt afhængig af at kunne sende mails…….

Har dog ingen problemer med at modtage mails….


Denne tråd kan ikke kommenteres

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er opsætningen korrekt.?  https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/opsaet-yousee-mail

Omdømme 7
Badge +9

Får du nogen fejlkoder? 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg har problemer med at sende mails både fra min Iphone og min webmail…

Jeg har slettet min konto og installeret den igen op til flere gange, og dobbelttjekket alle serverindstillinger så de fremgår korrekt  - og alligevel får jeg beskeden at afsenderadressen er ugyldig når jeg prøver at sende en mail……

Håber der er nogle der kan hjælpe - er lidt afhængig af at kunne sende mails…….

Har dog ingen problemer med at modtage mails….

Lyder som din server til udgående post ikke er udfyldt korrekt, sørg for at have udfyldt brugernavn, password samt den rigtige port. 

jeg har fulgt opsætningen slavisk til punkt og prikke - op til flere gange…..og tjekket efter for store og små bogstaver...

eneste fejlmeddelse jeg får er : afsenderadressen er ugyldig……..

Omdømme 6
Badge +8

På din Iphone.. se under indstillinger

→ mail → konti → din e-mail konto → konto → server til udgående post (smtp) → primær server..

har du udfyldt korrekt der?.. SSL slået til?

Dobbelt check din e-mail står korrekt alle steder.

Besynderlig fejl. Hvis vi tager udgangspunkt i webmailen, så behøver vi ikke tænke på serveropsætningen. For at starte et sted: Er din mailadresse forsvundet, hvis du kigger under mail i mit yousee?

Omdømme 6
Badge +8

Besynderlig fejl. Hvis vi tager udgangspunkt i webmailen, så behøver vi ikke tænke på serveropsætningen. For at starte et sted: Er din mailadresse forsvundet, hvis du kigger under mail i mit yousee?

Han kan godt modtage e-mails..

En forklaring kunne være, at indboksen findes på serveren, men afsenderadressen måske mangler ved verificering, når en mail skal sendes.Det er dog et gæt, da jeg ikke kender deres setup. 🙂

Omdømme 6
Badge +8

Hvis du er sikker på, at alt er udfyldt korrekt som tidligere beskrevet.. så tænker jeg du skal prøve, at lave dit password om på din e-mail konto.. gøres fra Mit YouSee..

https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/mailklient

 

Har du fejlkoder? tidligere spørgsmål som ikke er besvaret..

https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/kan-ikke-sende-mail-fejlbesked

 

Det kan ske din e-mail konto bliver blokeret i op til 2 timer, står der i linket.

En ældre tråd er blevet vakt til live: https://forum.yousee.dk/online-tjenester-81/jeg-kan-ikke-sende-mail-mere-jeg-kan-godt-modtage-mail-105055

Det er en anden mulighed, at Yousee af en eller anden årsag bevidst har spærret for udgående post fra den pågældende adresse.

Omdømme 6
Badge +8

En ældre tråd er blevet vakt til live: https://forum.yousee.dk/online-tjenester-81/jeg-kan-ikke-sende-mail-mere-jeg-kan-godt-modtage-mail-105055

Det er en anden mulighed, at Yousee af en eller anden årsag bevidst har spærret for udgående post fra den pågældende adresse.

Ja, der er åbenbart mange der har e-mail konto hos yousee, hvor konto’en bliver spærret..

Bedste er bud, kontakt kundeservice.