Spørgsmål

Adgangskode til mail oprettet hos TDC

Jeg har brug for at sætte min e-mail-konto op på en ny computer, men har glemt adgangskoden. Jeg mener, at kontoen er oprettet hos TDC for mange år siden (mailadressen slutter på .mail). Hvad kan jeg gøre for at finde adgangskoden?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Så skifter du den bare ud med en ny:

Klik på mail ikonet her øverst på siden i det grønne felt
Vælg Indstillinger
Vælg så Adgangskode
Her kan du så vælge at lave en ny personlig adgangskode.

Men husk det helst skal være noget at andre ikke kan gætte sig til og eks. være en kombination af tal og bogstaver på en 8-10 stykker, så det også bliver lidt sværere for internet kriminelle at få adgang til.
Hvad er der galr i live mail kan ikke komme på - bruger min mail og Pw som virker men ikke i live mail

Unable to send or receive messages for the Tdcadsl (henning.k) account. The host 'pop3.yousee.dk ' could not be found. Please verify that you have entered the server name correctly.

Server: 'pop3.yousee.dk '
Windows Live Mail Error ID: 0x800CCC0D
Protocol: POP3
Port: 995
Secure(SSL): Yes
Socket Error: 11004
Omdømme 7
Badge +10
Din server, protocol, port og kryptering er korrekt.

11004 kan komme af mange grunde. Nogen gange er det det en korrupt fil i internet indstillinger. Denne kan findes og rettes på følgende måde:

1. Tryk på start flaget i venstre hjørne
2. Tryk c
3. Højreklik på Kommandoprompt
4. Vælg Kør som adminstrator
5. Skriv sfc /scannow
Tak det er det sammen , den vil ikke lade LIVE MAIL komme på nettet, jeg kan godt åbne andre mail - ved siden af live mail men med explore

Besvar