Spørgsmål

Lampe blinker på HomeBox


Badge +1
Jeg har taget en ny hvid HomeBox i brug for ca et døgn siden. Den virker tilsyneladende OK. De lamper, der skal lyse ifølge vejledningen, lyser også.
Tænd/sluk- lampen (den længst til venstre) blinker i stedet for at lyse konstant. Skal den det?

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +2
Hej Sallingbo

Velkommen til YouSee Forum. :)

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Når tænd/sluk-lampen blinker, men resten lyser, som de skal, og internettet også virker, så tyder det på, at der er en konfiguration, som boksen ikke har hentet. I første omgang gør det ikke noget - forbindelsen kører alligevel, som den skal, men det ville da være godt, hvis den kunne få hentet den.

Hvis du giver boksen et reset, så burde den selv kunne finde ud af det. Det gør du ved at holde reset-knappen inde på Homeboxen med en tynd genstand i et halvt minuts tid.

Håber det løser det. 🙂
Badge +1
Jeg har nu givet Homeboxen en reset, som beskrevet, 3 gange. Jeg har også haft den slukket nogle gange. Tænd/sluk-lampen blinker stadig. Den har nu blinket i mere end 6 dage.
Omdømme 3
Badge +3
Jeg har nu givet Homeboxen en reset, som beskrevet, 3 gange. Jeg har også haft den slukket nogle gange. Tænd/sluk-lampen blinker stadig. Den har nu blinket i mere end 6 dage.

Hej Sallingbo

Jeg vil anbefale at kontakter kundeservice i morgen lørdag og fortæller om dit problem med din HomeBox som ikke fungere korrekt.
Find kontaktoplysningerne her:
https://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt/bredbaand/problemer/support_kontakt.aspx
Hej Sallingbo,
Vil du skrive hvordan problemet blev løst? Jeg har nu det samme problem.
Mvh Jakob

Besvar