YS4000 og Logitech Harmony 950 | YouSee Community
Spørgsmål

YS4000 og Logitech Harmony 950

Jeg ser at Logitech ikke understøtter denne da den tilsyneladende ikke anvender infrarød styring. Hvad nu?
Skal jeg så alligevel ha flere fjernbetjeninger liggende på bordet=?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Humax boksene har IR Remote.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg bruger en Logitech Harmony, som uden problemer kan anvendes til en YS-4000 boks. Det er dog en Logitech Harmony Touch, men da den virker, mon så ikke også Harmony 950 virker?

Prøv at søge efter YS-4000, Humax eller YouSee på Logitech Harmonys indstillingside. Hvis der haves en webside skal denne opgraderes, da der nu anvendes et program, der installeres. Endelig kan man lære Harmony-fjernbetjeningerne nye kommandoer ved hjælp af den originale fjernbetjening til YS-4000, men det er noget besværligt, da samtlige kommandoer skal oprettes enkeltvis.
Det er Logitech programmet som siger den ikke er understøttet når jeg tilføjer boksen som en enhed. Jeg kan godt få den til at tilføje boksen i Enheder.

Jeg kender udmærket metoden med manuel læring af fjernbetjeningens knapper.

Jeg ,må prøve mig frem.
Omdømme 7
Badge +3
Mystisk. Når jeg nu prøver at tilføje YouSee-boksen som en ny enhed er der ingen problemer (men det kan måske skyldes at der tilføjes en enhed, der allerede er tilføjet). Hvis man søger på YouSee og som model nøjes med at skrive YS vises en liste, hvor en af valgmulighederne er YouSee YS-4000. Bemærk bindestreg mellem YS og 4000. Hvis det er lykkedes at tilføje boksen i enheder kan det afprøves om boksen reagerer på kommandoerne.

Måske er Logitech blevet klar over at YouSee laver deres egne tilpasninger af softwaren i boksen, så Logitech ikke kan være sikker på om fjernbetjeningen virker som den skal.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @svendp

Fik du løst problemet? 🙂

Hvis ja, så markér gerne det bedste svar.
Jeg har ikke haft til at installere boksen endnu.
Nu fik jeg så sat den til og konfigureret og efter lidt tilpasninger i Harmony programmet virker det perfekt. Tak for hælpen.
Omdømme 7
Badge +7
Hej svenddp

Vil du eventuelt skrive lidt om hvad du gjorde for at løse problemet? 🙂

Det kan være med til at hjælpe andre, der måtte komme forbi denne tråd med samme problemstilling.

Besvar