YS-4000 boksen/Systeminformation | YouSee Community
Spørgsmål

YS-4000 boksen/Systeminformation


Omdømme 4
Badge
Hvorfor bliver jeg ved med, at min boks skal opdatere: UI. Hvergang, at jeg tænder for boksen? Har fået opdateret min boks tidligere på dagen, så fik denne information. brugervenlig på boksen og små fejlrettelser. Denne information har jeg gentagne gange fået opdateret. Uden, at dette har afhjulpet. Hvorfor alle diverse opdateringer? Uden, at det hjælper brugeren?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Phoenix 73

Hvad siger beskeden på skærmen helt præcist? Kan du eventuelt vedlægge et billede og skrive hvilken tv-boks du har? 🙂
Omdømme 4
Badge
Hej Phoenix 73

Hvad siger beskeden på skærmen helt præcist? Kan du eventuelt vedlægge et billede og skrive hvilken tv-boks du har? :)

Hej Kasper
YS-4000 boks. Her er et uploadet billede:

Omdømme 7
Badge +7
Hej Phoenix 73

Beklager, at dit svar her smuttede under radaren.

Det er en fejl vi er bevidste om og arbejder på at minimere. Der er sket noget fejlrettelse på den front ved jeg.

Oplever du stadig at fejlen forekommer ved hver opstart?
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen

Jeg forvekslede denne besked på din boks med den besked, der gik på opdatering af kanallisten. Den er nemlig rettet. Så det beklager jeg.

Denne besked du får på dit billede betyder, at din tv-boks har været i "offline-tilstand". Altså enten ikke har haft forbindelse til nettet eller vores backend/servere. Så går tv-boksen i offline mode, der betyder, at selvom tv-boksen ikke har internet, så får du lov at trække dine tv-kanaler alligevel. Tidligere var det sådan, at hvis internetforbindelsen forsvandt fra Humx-boksen, så kunne den slet ikke vise tv-kanaler eller noget.

Hvis du bliver ved at opleve det, så vil jeg foreslå, at der fejlsøges på netforbindelsen frem til tv-boksen. Så hvis boksen kører trådløst, så kan du tjekke om fejlen sker med netværkskabel. Helt basic.

Vi arbejder en på en bedre løsning, så boksen selv kan prøve at oprette sin egen forbindelse igen uden en genstart.
Omdømme 4
Badge
Hej igen

Jeg forvekslede denne besked på din boks med den besked, der gik på opdatering af kanallisten. Den er nemlig rettet. Så det beklager jeg.

Denne besked du får på dit billede betyder, at din tv-boks har været i "offline-tilstand". Altså enten ikke har haft forbindelse til nettet eller vores backend/servere. Så går tv-boksen i offline mode, der betyder, at selvom tv-boksen ikke har internet, så får du lov at trække dine tv-kanaler alligevel. Tidligere var det sådan, at hvis internetforbindelsen forsvandt fra Humx-boksen, så kunne den slet ikke vise tv-kanaler eller noget.

Hvis du bliver ved at opleve det, så vil jeg foreslå, at der fejlsøges på netforbindelsen frem til tv-boksen. Så hvis boksen kører trådløst, så kan du tjekke om fejlen sker med netværkskabel. Helt basic.

Vi arbejder en på en bedre løsning, så boksen selv kan prøve at oprette sin egen forbindelse igen uden en genstart.

Hej Kasper
Der er sket forbedringer. Angående dette er, at jeg har optimeret mit netværk. Netværks kanal 2,4 til 4 GHZ/5 GHZ sat til:56, Oplever dog stadig, at jeg modtager denne information: Kanalen blev ikke indlæst korrekt. Prøv at skifte til en anden kanal. Genstart af tv-boksen kan eventuelt hjælpe.
Fejlkoder: EMTY-Channel.
Omdømme 4
Badge
Hej igen

Jeg forvekslede denne besked på din boks med den besked, der gik på opdatering af kanallisten. Den er nemlig rettet. Så det beklager jeg.

Denne besked du får på dit billede betyder, at din tv-boks har været i "offline-tilstand". Altså enten ikke har haft forbindelse til nettet eller vores backend/servere. Så går tv-boksen i offline mode, der betyder, at selvom tv-boksen ikke har internet, så får du lov at trække dine tv-kanaler alligevel. Tidligere var det sådan, at hvis internetforbindelsen forsvandt fra Humx-boksen, så kunne den slet ikke vise tv-kanaler eller noget.

Hvis du bliver ved at opleve det, så vil jeg foreslå, at der fejlsøges på netforbindelsen frem til tv-boksen. Så hvis boksen kører trådløst, så kan du tjekke om fejlen sker med netværkskabel. Helt basic.

Vi arbejder en på en bedre løsning, så boksen selv kan prøve at oprette sin egen forbindelse igen uden en genstart.

Hej Kasper
Der er sket forbedringer. Angående dette er, at jeg har optimeret mit netværk. Netværks kanal 2,4 til 4 GHZ/5 GHZ sat til:56, Oplever dog stadig, at jeg modtager denne information: Kanalen blev ikke indlæst korrekt. Prøv at skifte til en anden kanal. Genstart af tv-boksen kan eventuelt hjælpe.
Fejlkoder: EMTY-Channel.

Var vist lige for hurtig ude med denne kommentar 😉 Det viser sig, at jeg stadig modtager med delsen, som vist på billedet.
Omdømme 4
Badge
[quote=Phoenix 73]Hej igen

Jeg forvekslede denne besked på din boks med den besked, der gik på opdatering af kanallisten. Den er nemlig rettet. Så det beklager jeg.

Denne besked du får på dit billede betyder, at din tv-boks har været i "offline-tilstand". Altså enten ikke har haft forbindelse til nettet eller vores backend/servere. Så går tv-boksen i offline mode, der betyder, at selvom tv-boksen ikke har internet, så får du lov at trække dine tv-kanaler alligevel. Tidligere var det sådan, at hvis internetforbindelsen forsvandt fra Humx-boksen, så kunne den slet ikke vise tv-kanaler eller noget.

Hvis du bliver ved at opleve det, så vil jeg foreslå, at der fejlsøges på netforbindelsen frem til tv-boksen. Så hvis boksen kører trådløst, så kan du tjekke om fejlen sker med netværkskabel. Helt basic.

Vi arbejder en på en bedre løsning, så boksen selv kan prøve at oprette sin egen forbindelse igen uden en genstart.

Hej Kasper
Der er sket forbedringer. Angående dette er, at jeg har optimeret mit netværk. Netværks kanal 2,4 til 4 GHZ/5 GHZ sat til:56, Oplever dog stadig, at jeg modtager denne information: Kanalen blev ikke indlæst korrekt. Prøv at skifte til en anden kanal. Genstart af tv-boksen kan eventuelt hjælpe.
Fejlkoder: EMTY-Channel.

Var vist lige for hurtig ude med denne kommentar 😉 Det viser sig, at jeg stadig modtager, som vist på billedet.

Besvar