YS-4000 boksen! | YouSee Community
Spørgsmål

YS-4000 boksen!

Omdømme 4
Badge
Tv-Boksen: YS-4000, skal opdateres UI. Hvorfor bliver boksen ved med at beskrive dette? Syntes efterhånden, at det er en opdatering, som bliver ved med at skal opdateres. Har YouSee overhovedet selv styr på. Hvad der bliver opdateret på deres egne bokse?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Der kan være fejl i boksen eller data til opdatering bliver forstyrret af støj eller dårlige kabelforbindelser, eller opdateringen afbrydes inden den er afsluttet, eller man har afvist at opdatere når beskeden kommer. Opdatering kan nogen gange tage et stykke tid. Prøv at vælge indstillinger på boksen, og derefter vælge opdatering.

Ellers lyder det som noget, der skal fejlmeldes til YouSee.
Omdømme 7
Badge +7
Det oplever jeg ikke. Nogle gange er der kommet en opdatering til kanallisten.
Omdømme 7
Badge +7
Det sker ind i mellem at der kommer en User Interface opdatering.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis der kommer en sw opdatering kan det ses at nr. m. m. bliver ændret under indstillinger. Ændringer, der skyldes, at der ændres i kanallisten (ny kanal/undgået ditto) kan ikke ses under indstillinger. Det er opdateringer, der tager meget kort tid i modsætning til sw opdateringer.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, en UI opdatering tager få sekunder.
Omdømme 4
Badge
Har lige kontaktet: YouSee, angående min egen beskrivelse. Fik denne kommentar, at jeg skulle vente ca. 1 times tid, så ville det virke igen. Hvis ikke, så skulle jeg kontakte: YouSee igen. Så det så det;) Okay! Har set for meget: Tobias Dybvad? 😉

Besvar