Yousee tv via bredbånd fra anden udbyder. | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee tv via bredbånd fra anden udbyder.

Kan jeg få tv signalet fra YouSee, selv om jeg anvender en anden bredbåndsudbyder via fibernet til min villa adresse. Får pt. internet signalet via kobber, hvilket jo ikke er aktuelt når fiberen er lagt ind.

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
Hvis du tænker tv via coax, kan du sagtens have en anden internet udbyder.
Omdømme 7
Badge +7
YouSee vil ikke levere TV på en anden udbyders linie.
Badge +2
Hej METT

Jeg vil foreslå at du ringer til vores kundeservice på 7070 4040, så vi kan undersøge helt specifikt hvad vi kan tilbyde dig på adressen 🙂

Özcan, Yousee Forum Team
Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke nødvendigvis korrekt, hvis det er via forening, så kan der være en klausul at det kun er You See der leverer bredbånd.
Omdømme 6
Badge +1
Det er ikke nødvendigvis korrekt, hvis det er via forening, så kan der være en klausul at det kun er You See der leverer bredbånd.
det gælder da kun at man er tvunget til at købe begge produkter, men ikke at boxen så er tvunget til at bruge den linje, hvis man som jeg har en hurtigere linie jeg bruger som primær i hjemmet. Yousee kan ikke forbyde at man får en andel linie via mobil eller dsl ved siden af coax
Omdømme 7
Badge +7
Nu var det via Coax, at det ikke nødvendigvis kan lade sig gøre med anden udbyder, og ikke via en dårlig DSL forbindelse.
Omdømme 7
Badge +7
Når anlægget bygges om til DOCSIS 3.1 spørger YouSee foreningerne om andre skal kunne levere internet på coax, og her er nogle foreninger ekstremt dumme nok til at sige nej.
Omdømme 7
Badge +7
Det er sådan det er er i foreningen, det er kun You See der må/kan levere bredbånd.

Besvar