Yousee har et mega stort TV nedbrud | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee har et mega stort TV nedbrud

Vis første besked

83 Kommentarer

Men så kan man jo se en masse gamle Dirch Passer film, Nå nej, Dansk Film Skat samarbejdet er ophørt Jeg tror, problemet ligger et helt, andet sted. Man skulle pr 1/1-2017, gøre yousee-tdc dyre/dårligere for kunderne. Deres "forringelser" gjorde, at alt gik i sort. Det nemmeste er naturligvis, at sige CYBERANGREB?.Jeg skrev, at naturligvis kunne koncernchefen ikke uddybe noget, når det skulle politianmeldes, for så ville det farve poitiets opklaring, hvis de kom med deres konklusion

Du skrev

Det er utroligt, hvad der konkluderes. Selvfølgelig "farves" politiets efterforskning ikke af en udtalelse.

Så må jeg erkende, at jeg misforstod dit skriv. Det med konklusionen var nu rettet mod Henrik HS.
Det ligger dog fast, at YouSee selvfølgelig har fortalt politiet om evt. mistanker. Det bliver politiets efterforskning ikke farvet af. Det er helt naturligt, at en anmelder fortæller om sine opdagelser eller tanker omkring anmeldesen.
Ha' en fortsat god aften.

Nedenstående kan du se pressemeddelelsen, der er sendt ud til foreninger m. v.

Hej

Du modtager denne mail som beslutningstager i en antenne-/boligforening eller administrator.

Efter en omfattende undersøgelse internt i TDC Group vurderes det, at det landsdækkende tv-nedbrud nytårsaften skyldes en bevidst skadelig handling begået mod YouSee.

Nytårsaften blev YouSee, der er en del af TDC Group, udsat for et alvorligt tv-nedbrud. Mere end en million kunder blev ramt af fejl, og søndag aften fik de sidste kunder tv-signalet tilbage. Siden nytårsaften har en intern task force gennemgået og analyseret fejlen. Fejlen opstod i det udstyr, som YouSee bruger til at distribuere tv-signalerne.

- Denne hændelse har siden i lørdags berørt os alle i TDC Group. Vi har arbejdet på højtryk for at genetablere tv-signalet og undersøge hændelsesforløbet, og mange medarbejdere har tilsidesat deres ferie for at hjælpe. Der har været mange spekulationer om årsagen til nedbruddet. Vi har ikke ønsket at bidrage til spekulationerne, så længe analyserne var i gang, siger koncernchef Pernille Erenbjerg fra TDC Group.

- Efter en omfattende undersøgelse af sagen, herunder med involvering af eksterne eksperter, har vi nu et klart billede af, hvad der er sket. Der er tale om et kompliceret nedbrud, som kræver detaljeret viden om YouSees setup og tv-platform. Vi vurderer på den baggrund, at der er tale om en bevidst skadelig handling. Vi har derfor overgivet sagen til politiet, og vi kan dermed ikke kommentere yderligere, siger Pernille Erenbjerg.

Nedbruddet nytårsaften vedrører udelukkende distribution af YouSees tv-signal.

Venlig hilsen
YouSee

Den dag i dag. "VI HAR DESVÆRRE PROBLEMER, MED UNDERTEKSTER". Takker ærbødist , for jeres "PLASTER PÅ SÅRET".
Har i røget hash, eller taget andre stoffer?????
Omdømme 7
Badge +7
Hej Henrik HS

Blot til information, så har jeg lige fjernet den ene af dine sidste kommentarer her i tråden da de var indentiske 🙂

Sig gerne til hvis du stadig oplever problemer med underteksterne, så vi kan høre nærmere og så forummet kan hjælpe.

God fredag og weekend når det er 🙂

Vh.
Jeg kan ikke længere optage på Canal 9. Det har været sådan siden alle kanalerne kom igen efter det store nedbrud. Har ikke haft problemer med de andre kanaler jeg har optaget på. Jeg har en Panasonic DMR-BCT820.
Er der mon nogle der kan hjælpe eller forklare hvorfor?
Omdømme 7
Badge +4
Jeg kan ikke længere optage på Canal 9. Det har været sådan siden alle kanalerne kom igen efter det store nedbrud. Har ikke haft problemer med de andre kanaler jeg har optaget på. Jeg har en Panasonic DMR-BCT820.
Er der mon nogle der kan hjælpe eller forklare hvorfor?

Har du prøvet en ny kanalsøgning med frekvens 450 mhz ?
Jeg har godt nok lavet en ny kanalsøgning, men jeg ved ikke om det er med frekvens 450 mhz, og jeg er heller ikke sikker på, om jeg vil kunne finde ud af det
Nu har jeg prøvet, og det hjalp desværre ikke.
Synes jeg oplevede noget lignende for et par år siden med en af de andre kanaler, hvor det blev rettet igen.
Omdømme 7
Badge +4
Yousee-chef: Nedbrud er et "kæmpestort tilbageslag"

http://mediawatch.dk/Medienyt/TV/article9288282.ece

Besvar