Yousee har et mega stort TV nedbrud | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee har et mega stort TV nedbrud

Vis første besked

83 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Men så kan man jo se en masse gamle Dirch Passer film, Nå nej, Dansk Film Skat samarbejdet er ophørt
Nu ved jeg godt der nok ikke er nogen der er døde af dette, men ligefrem at frarøve så mange danskere deres nytårstale fra hendes majestæt er jo på grænsen til terror.
Det er sikkert russerne, der har hacket TDC/Yousee.
Omdømme 7
Badge +7
Enkelte kanaler er der kommet liv i her f.eks. DR1, DR2, Zulu, Charlie, MTV og TV2fri.

Så talen på dr.dk.
Ja, det er et uheldigt tidspunkt.
Mon deres prisstigninger har mindre fejl end deres TV signal :-|
Ikke nogen kanaler endnu hos mig i den nordlige del af Århus
Kunne man ikke få en bedre information om det nedbrud. Hvornår forventer man at der er signal igen ??
Nogen må vel have vagt selv om det er nytårsaften.
Danmarks største teleselskab nå ja men det forpligter vel også !!!:@:@
2016 blev et anderledes år på mange punkter også på TV oplevelser :?:@
Omdømme 7
Badge +4
****Sidste nye er, at Yousee håber, fejlen er rettet kl 02.00 i nat
Noget rigtig L... Og så på en nytårsaften, send da i det mlndste driftsinformation
YouSee kunne godt give lidt bedre informationer på hjemmesiden. Heldigvis kunne man se og høre Dronningens tale på computeren, og det lykkedes at få signalet op på fjernsynsskærmen. Nu overvejer vi at droppe YouSee og finde en anden TV-udbyder.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Vores teknikere har natten igennem arbejdet på højtryk, for at få tv-signalet tilbage som forsvandt, som følge af den fejl der ramte igår eftermiddags, nytårsaftens dag, og vi er nu ved at nærme os målet.

Status er den at mere end 99% vores tv-kunder nu har fået tv-signalet tilbage. Natten har været hård og vi har haft alt disponibelt mandskab i aktion for at få løst denne opgave.

Vi beklager dybt overfor de af vores kunder, som har været berørt af dette nedbrud.

Der knokles fortsat videre på højtryk for at få signal igennem til de sidste kunder.
DR, TV2 og de fleste øvrige kanaler kører igen, men det kan dog opleves at nogle få kanaler fortsat mangles.

Følgende områder er fortsat uden signal:

Holstebro
Skive
Thisted
Fakse Ladeplads
Hurup

Vh.
Mistede kunderne i de giga-ombyggede områder også signalet?
Omdømme 7
Badge +7
Mistede kunderne i de giga-ombyggede områder også signalet?

Hej Logan

Fejlen påvirkede samtlige af vores TV-kunder så det har også været i disse områder.

Vh.
Omdømme 6
Badge +3
Rart med noget "flimmer" igen. 😃 Vi var 3 der i stedet for, hørte fed "tråd" på radiokanalen "My Rock" hele aften og det halve af natten. 🆒 Det var ik' så ring' endda. :o)

Nå - men der er så kommet problemer med Tv- guiden, efter genoprettelsen af Tv signalet. :(
"Ingen programinfo" på TV2 og Cmore Golf
"Ophold i sendefladen" på Tv3Sport1 og 2
Og slet ingen info på Tinget.

Det skal lige nævnes, at jeg har lavet en opdatering af kanallisten.

Mvh.
Forstår ikke at bl.a. Ekstra Bladet beretter, at yousee har sendt mail til deres kunder om en slags "underholdnings-kompensation", når jeg ikke har modtaget nogen mail.
Jeg har altid været tilmeldt nyheder og driftsinformationsmeddelelser.
Jeg modtager i snit en enkelt driftsmelding pr. mail om året. Måske deres system nemt kløjs i det, hvis mail-køen bliver for stor?

Flere skriver om det på facebook. Mon ikke den kommer i morgen? 🙂
Skulle ikke undre, hvis det heller ikke fungerer.
Det virker som om TDC/Yousee er blevet udsultet af ejerne de seneste 5-10år.
Og pludselig kom mailen så i samme sekund.
Mon en yousee medarbejder sidder her og sender ud til dem der klager? 🙂
Omdømme 7
Badge +4
Jeg modtager i snit en enkelt driftsmelding pr. mail om året. Måske deres system nemt kløjs i det, hvis mail-køen bliver for stor?

Flere skriver om det på facebook. Mon ikke den kommer i morgen? :)

Jeg har hverken fået sms eller mail, om at systemet gik ned i går
Jeg har heller ikke modtaget noget på mail denne gang. Jeg fik min årlige driftsmelding for et par måneder siden :)

Der er også noget kludder et sted i deres system. Jeg ved ikke om det bare er min adresse. Nedbruddet i går fremgik ikke af den nye driftsside. Der stod bare ingen fejl. Men fejlen stod på den gamle driftsside.

I dag har begge sider dog "Fejl på TV Guiden på Android App & Web-TV". "Fejl på TV på Fyn" fra i går står der faktisk også nu.

Rettelse: "Fejl på TV Guiden på Android App & Web-TV" står kun omtalt på den gamle driftsside. 🙂
for dårligt at i ikke få rettet jeres programmer så de virker .alle er ikke oppe endnu siden i går . her i Stenløse. telefon nette
Omdømme 7
Badge +6
Anvendte bare min parabol i stedet for, hvor vi så slog over på rbb Berlin og så live transmiteringen fra Brandenburger Tor i stedet for.
Var også en del mere interresant deres nytårsfyrværkeri, end det kedelige noget der altid er fra Rådhuspladsen i Kbh, fordi Berlinerne anvender professionelle fyrværkere til at lave et decideret fyrværkeri show.
Omdømme 5
Badge +6
Hej alle

En lille opdatering mere.

Vi arbejder stadig på at rette fejl som følge af nedbruddet, der startede nytårsaftensdag. Bl.a. er vi ude og arbejde på nogle af de større centraler, og det kan give nogle små afbrud rundt omkring i stuerne, men vi forsøger at få det klaret så hurtigt som muligt. (I skrivende stund er vi igang med noget på Sjælland) Du kan følge med på vores driftinfo-side, som du kan finde her: Driftinfo

På nuværende tidspunkt kan vi ikke sige mere om den konkrete årsag til nedbruddet. Den er ved at blive afdækket og vil blive meldt ud på et senere tidspunkt.

Vi har sendt en mail ud med en undskyldning, og den kan også læses her: https://kundeservice.yousee.dk/nyheder/nyhedsarkiv/undskyld-fra-yousee
Blot til behagelig info. Lige før dronningen holder nytårstale

Godt nytår til alle :D

Mon dronningen udskyder sin tale, til signalet er vendt tilbage ?

Besvar