YOUSEE 4K Boks, TV BORD | YouSee Community
Spørgsmål

YOUSEE 4K Boks, TV BORD

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej
Jeg skal have anskaffet et nyt tv bord og det ene jeg ser på er der hylder øverst og skuffer forneden.
Da bordet er 38 cm i højden, ser det ud til at der bliver ca. 10 cm i hyldehøjde.
Er i tvivl om det er nok til Yousee 4k boksen, BluRay afspilleren går jeg ud fra at det er ok med.
Håber at i kan hjælpe.
Mv.Iwan

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Egentlig så skal sådanne bokse uden indbygget ventilation have en frihøjde på en 25-30cm, for at der er en god plads til at varmen den udvikler udvikles kan ledes væk.

Så du skal lige sørge for at hold godt øje med boksen på det ikke specielt høje sted du vil sætte den.
Bliver der godt varmt oven over boksen, så er du desværre nødsaget til at finde et andet sted at placere den.
Tak for ekstra info Anna 🙂
Omdømme 7
Badge +7
De 5-6 Cm der er fri bør være nok, der skal bare være frit i siderne hvor ventilationen er.
Omdømme 7
Badge +7
Da Humax boksene jo kun er Ca 5 Cm i højden, så er det ikke er problem.
Det lyder godt, tak for hjælpen 🙂
Omdømme 3
Badge +1
Hej @ipk

Som @Radiomanden skriver, så burde selve Tv-boksens højde ikke være noget problem. 🙂

Du skal dog være opmærksom på, at YS4000-boksen ikke har en indbygget blæser, så det er vigtigt at holde øje med, at den ikke er alt for godt pakket ind - ellers risikerer du, at boksen overopheder.

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar