youSee 4K boks | YouSee Community
Svar

youSee 4K boks

Vis første besked

53 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Rygter er ikke noget værd, der bliver nok først i det nye år meldt ud med en dato.
Ja ham fra yousee sagde den kom den dag

Så holder mig til det
Omdømme 7
Badge +4
Ja ham fra yousee sagde den kom den dag

Så holder mig til det

Hvis du spørger en anden får du måske en anden dag, og hvis du spørger en tredje ..

Men man ville aldrig lancere noget på en lørdag, hvor kundeservice er lukket, og mange afdelinger i et firma er lukket, hvis du spørger mig
Omdømme 7
Badge +7
Sidste udmelding inde på FB, er at der ikke er nogen dato på. En Lørdag højst usandsynligt.
Omdømme 6
Badge +1
Ja spørger man om det samme til 3 forskellige hos yousee, så får man nok 4 forskellige svar - de aner ikke noget om hvornår den kommer
Jeg gider ikke spørge mere - den kommer lige præcis når den kommer, og vi kan med garanti læse først om den på ekstrabladet eller recorders.dk før yousee selv sender info ud.
Ligesom 18. April 2016 !!!!
digitalt.tv skriver, at den kan bestilles fra på mandag. :)

På facebook skriver de:

hvis man ønsker at opgradere sin eksisterende Humax-boks til den nye, koster det 399 kr.

Den månedlige abonnementspris på den nye boks vil være den samme som på den nuværende - altså 30 kr.
Omdømme 7
Badge +4
digitalt.tv skriver, at den kan bestilles fra på mandag. :)

Jeg ved ikke om det er en fejl, for på Facebook skrev Yousee, fra på tirsdag
Omdømme 6
Badge +1
Der står Tirsdag d. 9. et sted på fb - lad os se om der overhovedet kommer noget officielt på hjemmesiden og mail om den nye 4k box - der gik jo et par dage sidste gang, der læste jeg det vist på ekstrabladet først :S
Omdømme 7
Badge +4
Det ser ud til at det er blevet rettet i teksten, så boksen kan først bestilles fra på tirsdag.
Omdømme 2
Badge
Er der evt. nogle betatestere af den nye 4K Humax boks, der kan løfte sløret om den er et skifte værd, fra den "gamle" Humax boks.
Er den hurtigere og bedre at betjene, så det kan svare sig at betale for en opgradering?
Har læst at den blå. skulle have meget mere Processor kraft.
Al erfaringer med boksen er velkommen ?
Omdømme 7
Badge +3
Se denne artikel fra recordere.dk:
http://www.recordere.dk/2018/01/yousee-4k-tv-boks-lanceres-mandag-8-januar/
Bemærk at man skriver at boksen bliver tilgængelig fra tirsdag den 9. januar 2018.
Bemærk at man lover at komme med en anmeldelse efter lanceringen.
Bemærk også de mange indlæg fra brugere nederst.
Yousee har skrevet, at boksen kan bestilles telefonisk på mandag og online på tirsdag.
Omdømme 7
Badge +4
mener det først er på tirsdag, telefonisk
Omdømme 6
Badge +1
min første humax er begyndt at dø, den melder ret ofte om hdd fejl og skal ombyttes - box teknikkeren har lovet at jeg bare får den nye 4k tilsendt på tirsdag, det vil han sørge for selv.
den er så lige kommet lidt i live, men har måttet formatere hdd, så alt mit optagede er gået tabt :S
Omdømme 7
Badge +4
min første humax er begyndt at dø, den melder ret ofte om hdd fejl og skal ombyttes - box teknikkeren har lovet at jeg bare får den nye 4k tilsendt på tirsdag, det vil han sørge for selv.
den er så lige kommet lidt i live, men har måttet formatere hdd, så alt mit optagede er gået tabt :S

Du skal jo nok regne med 399,- for at opgradere
kan man vælge at beholde ys2000 boksen,,,,,,og hvis ja hvad koster det så at ha begge bokse,,,
Omdømme 7
Badge +7
Multiroom koster Kr 99/måned, oprettelse af Humax 4000 Kr. 399.
Omdømme 7
Badge +3
På recordere.dk ligger nu en test at YouSees nye boks, der skulle blive tilgængelig fra tirsdag den 9. januar 2018. Se testen her:
http://www.recordere.dk/2018/01/test-yousee-4k-tv-boks/
Omdømme 7
Badge +7
Ja, den er set, og ligeledes er der en på Digitalt.tv.
Omdømme 7
Badge +3
Hej, tak for info.

Kan man mon i morgen tirsdag hente/købe den nye Boks i sin nærmeste Yousee butik?

Eller skal den tilsendes fra Yousee?

Men fra at have læst testen på Digitalt. tv, kan jeg ikke lige se hvad fordelen er ved den nye boks, da jeg ikke har en 4K TV og sjældent optager noget og der er plads nok på min gamle boks...
Omdømme 7
Badge +4
Hej, tak for info.

Kan man mon i morgen tirsdag hente/købe den nye Boks i sin nærmeste Yousee butik?

Eller skal den tilsendes fra Yousee?

Men fra at have læst testen på Digitalt. tv, kan jeg ikke lige se hvad fordelen er ved den nye boks, da jeg ikke har en 4K TV og sjældent optager noget og der er plads nok på min gamle boks...

Så ville jeg vente, hvis du har den nuværende, så koster det også 400 kr.
Omdømme 2
Badge
Så vidt jeg kan se, så skulle en af fordelene være den noget kraftigere CPU, hvilket skulle give en hurtigere navigering rundt i menuen....

Da jeg har problemer med mekanisk støj fra Hard Disken, så ville det også være et plus i min bog, at den ingen HD har.
Minus er dog at alle optagelserne ligger i skyen, altså intet net, intet optaget TV.
Omdømme 6
Badge +1
Så vidt jeg kan se, så skulle en af fordelene være den noget kraftigere CPU, hvilket skulle give en hurtigere navigering rundt i menuen....

Da jeg har problemer med mekanisk støj fra Hard Disken, så ville det også være et plus i min bog, at den ingen HD har.
Minus er dog at alle optagelserne ligger i skyen, altså intet net, intet optaget TV.

Mine humaxer har alligevel ikke ville starte uden internet, så det virker ikke helt som de mente det skulle.
Jeg glæder mig til 'cloud optagelse' funktionen, selvom det jo bare er en pegeping til et større arkiv og ikke rigtig optagelse.
På min box,har jeg erfaret at 4k er slået fra... ???

Hvad er mulighederne for at slå det til.. ??

Og hvordan..??
Omdømme 5
Badge +6
På min box,har jeg erfaret at 4k er slået fra... ???

Hvad er mulighederne for at slå det til.. ??

Og hvordan..??

Hej Rothejsen

Jeg er ikke helt sikker på, hvordan jeg skal forstå dit opslag. Kan du uddybe det lidt?

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar