Viasat Ultra HD | YouSee Community
Svar

Viasat Ultra HD

Jeg kan se Stofa har Viasat Ultra HD i den store pakke. Er der nogen der ved hvornår vi får den hos Yousee?
icon

Bedste svar af Radiomanden 24 maj 2019, 17:20

Kan se at der er kommet et det er der ingen tidshorisont svar på.
Se original

29 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er der ingen forlydender om. Der kan skrives til You See på deres FB side angående spørgsmålet.
Jeg har desværre/heldigvis ikke Facebook ?
Omdømme 7
Badge +7
Herfra forummet kan der ikke svares på om/hvornår det vil blive, det kan kun You See, derfor kontakt til dem. Det nemmeste og hurtigste er FB.
Har fået konen til at spørge på fb.
Omdømme 7
Badge +7
Kan se at der er kommet et det er der ingen tidshorisont svar på.
Yes, desværre. Men det kommer jo nok engang.
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Jeg har markeret Radionmandens svar som bedste svar 🙂
Hej

Jeg har markeret Radionmandens svar som bedste svar :)

Tak det glemte jeg vist
Så...

Yes. Tak for den information 😉
Så starter ManU-Chelsea i 2160p nu her på ViasatUHD... 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Den kan kun Husk den kan KUN fås når der haves Bland selv, den er ikke i de gamle pakker.
Omdømme 7
Badge +3
Lyden er da ringe på den kanal under Man U. kampen, og så var der et helt billede udfald, lyder som de sidder på månen et sted og snakker... 😮
Omdømme 7
Badge +6
Lyden er da ringe på den kanal under Man U. kampen, og så var der et helt billede udfald, lyder som de sidder på månen et sted og snakker... :o

Digitalt.tv skriver også om det og tilsyneladende er den ringe billede og lyd noget at folk er nød til at leve med, for det ser ud til at Viasat ikke får styr på det foreløbig.
https://digitalt.tv/viasat-ultra-hd-laekkert-med-sport-i-ultra-hd-men-teknikken-halter/
Omdømme 7
Badge +3
Siden jeg fik kanalen for et par dage siden, har jeg set noget ikke LIVE sport, der er lyden god nok...
Kan Visat Sport HD ses på 4K tv med YouSee kort sat i ????????. Frank
Omdømme 7
Badge +7
Nej, kanalen er i bland selv, og fås derved ikke i de faste pakker.
Radiomanden mener vist ja. 🙂
Vi har også bland selv, har også fundet kanlen på tv, som er et Panasonic 4K tv med Yousee kort i, har lige talt med Yousee, de siger de ikke kan få lov til at vælge Viasat Ultra HD til lige pt, på grund af teknisk fejl. De siger også den kan ses uden deres box.
Er der nogle der kan se Viasat Ultra HD lige nu, en skam jeg kan vælge det til lige nu, og er kvaliteten god.
Omdømme 7
Badge +3
Den virker godt nok med et 4000 Humax TV Boks
Omdømme 7
Badge +3
Der er kun 1 fejl nu og ved andre fodbold kamp, publikum lyden overdøver kommentator lyden...
Den skulle gerne kunne ses på 4k tv uden box, og med yousee kort i
Omdømme 7
Badge +7
Det kan den når det er med bland selv.
Kan du se den lige nu, for hos Yousee kan de ikke finde den, måske på grund af fejl, øv

Besvar