Viasat Film Aktion på Event kanalen

Omdømme 7
Badge +3

Hej, er det nyt eller har man længe kunnet se Film på Yousee Event kanalen?

Kan ses på både TV uden kort og Yousee boks...

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Jorn-Hansen 

Det er nyt! :) 

Håber du kan lide indholdet. 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg ser ikke ret mange film, men har Viasat Film kanalerne i forvejen :)

Btw, ville lige sige at man på TV’et uden kort, kan se en del kanaler gratis nu...

Omdømme 7
Badge +7

På boksene  og Apps er der mere, da ikke alt er ude på TVer og andet udstyr endnu

Omdømme 7
Badge +3

Nej, kun en del kanaler, ser ud som dem fra Mellem pakken, pånær TV 3 sport kanalerne, kan ses på TVet uden et kort, feks. Viasat UHD kanalen

Omdømme 7
Badge +3

Også feks. Nat Geo WILD, hvor billedet er pænere end min Viasat UHD kanal.

Omdømme 7
Badge +3

Btw, Dem med et antenne kabal direkte i TV’et, kan test hvilke kanaler man kan se, ikke sikkert de samme som mig, altså kanaler der normalt kun kan ses med brug af Yousee Boksen...

Omdømme 7
Badge +6

HRT1, RTCG og C More First er ukodet.

C More Stars. Lidt underlig kanal opførsel. Jeg har billede på den, ingen lyd og så får jeg og vide af mit Panasonic TV  at kanalen er krypteret, så åbenbart er det kun lydsporet der er krypteret.

Både lyd og billede går igennem hos mig på c more first.

Du skrev stars… ja, ingen lyd. :)

Omdømme 7
Badge +7

Enten er den krypteret, eller den ikke er, den kan ikke være det delvist.

Lyddataene er der (bitraten), men scrambling-flaget er sat. Flaget er ikke sat på H.264-sporet. Dvs. kanalen er begge ting på samme tid.

Omdømme 7
Badge +3

CNN, Nat WILD, BBC News og BBC Earth kommer i fuld pakken her, så de kan nu også ses.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har Fuld Pakke med Bland Selv, her har de åbnet alle kanaler i vores bys så alle kan se Fuld Pakke kanalerne pr. 1.1 2020 uden boks, pånær Film kanalerne. Ved ikke om det er kun her...

Omdømme 7
Badge +6

Men jeg kan så noget andet i stedet for: Jeg kan låse op for alle C More kanalerne med mit YouSee kort, som der sidder i min Vu+, så det er da i det mindste noget.

Besvar