Viasat 4K. Bedste løsning ift Cam og optage? | YouSee Community
Spørgsmål

Viasat 4K. Bedste løsning ift Cam og optage?

Jeg har pt et LG OLED B8 4K TV og en Humax 2K boks, med harddisk det fungerer fint nok men det kan jo ikke vise 4K på boksen. Jeg vil gerne have den Nye Viasat 4K Ultra HD kanal, og har bland selv.
Men jeg har ikke hverken CAM modul eller 4K Humax boks.
Og gider ikke Humax boksen med optagelser i skyen, det fungerede dårligt sidste gang jeg havde den.
Hvilket CAM modul er jeg SIKKER på virker med mit OLED tv og et Yousee Kort og Viasat Ultra HD kanalen? Og hvordan vil det fungere med en harddiskoptager og Cammodul? Hvordan får jeg det korrekt bikset sammen? Jeg kan jo splitte signalet som det er nu i antennekablet ud til min Humax 2K boks og så CAM modul i tvet som jeg vil købe, og så se udelukkende Viasat 4K gennem CAM og alt andet gennem Humax 2K boks.

Men fremadrettet er der en god løsning til at optage programmer uden om Humax 2K boksen hvor man jo ikke kan overføre optagelserne til sin pc og andre medier. Der er jo det med kryptering, optagelserne er jo pt låst til Humax 2K og kan IKKE overføres hvilket er oldnordisk.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej @Isaac R.

Jeg håber du kunne bruge svarene i denne tråd og, at du vil markere bedste svar via knappen med samme navn 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Du kan evt. prøve at læse her:

https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=48587&p=301254
Omdømme 7
Badge +3
Det står i et andet Opslag om 4K Kanalen her, hvilken CAM modul du kan bruge...
Omdømme 7
Badge +7
Kanalen kan ikke optages, og kan ikke ses på andet end 4000 boksen eller et UHD TV.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du havde en 4k boks fra YouSee, så kunne du se dine optagelser på PC, mobil og tablet.

Besvar