Uoverensstemmelse mellem oversigt over ekstrakanaler og det faktiske udvalg | YouSee Community
Spørgsmål

Uoverensstemmelse mellem oversigt over ekstrakanaler og det faktiske udvalg

Hej

Jeg er for nyligt flyttet i forening og har fået YouSee-grundpakken. Overvejer at tilkøbe ekstrakanaler.

Hvis man vælger "Se Ekstrakanaler" på https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/kanaloversigt fremgår det af pdf'en, at man kan tilkøbe France 2 og TV5 Monde (begge 10 kr./måned). Disse to kanaler fremgår dog ikke af oversigten på https://yousee.dk/tv/ekstrakanaler/bestil_ekstrakanaler.aspx, hvor man rent faktisk tilkøber ekstrakanaler. Er det en fejl?

Mvh Jakob

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Nu er det noget tid siden vi har haft ekstra kanaler, men jeg husker en række fejl, som blev klaret ved at kundeservice manuelt lagde kanalerne på vores abonnement.
Omdømme 7
Badge +6
YouSee kører med forskelsbehandling af folk der benytter deres kort (Ekstrakanaler) og deres boks eller app på smart TV (Bland Selv).
Det kan eks. også ses ved den helt nye Viasat UHD kanal, at den ikke er muglig at få som en Ekstrakanal, men kun som en Bland Selv kanal.

Det Bland Selv som du finder på den første link du postede med flere kanaler at vælge imellem, er kun for folk der benytter deres boks eller app, hvilket tilsyneladende er et forsøg fra deres side af at lokke folk over på det i stedet for.

Link nummer 2 med Ekstrakanaler som du postede er for dem der benytter deres kort.

Men inden du går den vej, så tag lige en snak først med jeres forening, om det skulle være sådan at i også får kanalerne leveret efter den gamle Grund, Mellem og Fuld pakke løsning.
Har i det, så kan det tænkes at der hos jer, lige som det er hos den antenneforening jeg er medlem af, at der er forhandlet særpriser på plads for jer, hvor det i længden kan være billigere at gå den vej i stedet for.
Omdømme 7
Badge +7
Så vidt jeg husker kan man ikke benytte ekstra kanaler med bland selv.
Omdømme 7
Badge +7
Korrekt, enten haves der extra kanaler eller bland selv, det kan ikke være begge.

Besvar