Ulovlig opgravning af indkørsel på privat grund | YouSee Community
Spørgsmål

Ulovlig opgravning af indkørsel på privat grund

Hej , jeg ringede ind til tirsdag i sidste uge da jeg kom hjem fra arbejde og så at i havde ødelagt/opgravet min indkørsel samt afspærret min indkørsel uden at i havde spurgt om lov eller havde lagt en seddel i vores postkasse at i havde været forbi og gravet min og naboens indkørsel op. jeg fik så af vide af jeres support at der ville blive oprettet en leder -sag og at jeg ville blive kontaktet inden for 48 timer - nu er der gået en uge uden at jeg har hørt noget fra jeg og det er rimeligt dårlig stil at i BARE grever op i folks indkørsel uden at få lov og så ikke vil svare på hvorfor i gør sådan noget . så nu prøver jeg her - jeg vil meget gerne ringes op i dag på mit mobil nr så i finder på adressen blågårdsparken 26 , 2670 greve . synes godt at jeg kan forlange at det bliver i dag da de 48 timer for længst er gået .

ps: det skal være en chef/leder

Preben Hoffmann

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du har skrevet på brugerforummet, som ikke er en kontakt til You See, vi brugere kan ikke hjælpe, ønskes der at skrive direkte til You See kan det gøres via denne kontaktformular https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs
eller der kan skrives på deres FB side.
Du har skrevet på brugerforummet, som ikke er en kontakt til You See, vi brugere kan ikke hjælpe, ønskes der at skrive direkte til You See kan det gøres via denne kontaktformular https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs
eller der kan skrives på deres FB side.

Beklager , så havde jeg fået forkerte oplysninger 😞 fik at vide at en yousee supporter at jeg kunne få svar herinde . kan man slette indlægget ?
Omdømme 7
Badge +7
Der er You See medarbejdere tilknyttet forummet, de er med ind i mellem, men forummet er primært bruger til bruger.
Spørgsmålet er af personlig karakter og vil ikke blive behandlet i et offentligt forum, det skal behandles internt.
Ja, dit opslag kan fjernes af dig selv inden for en time efter oprettelse.

Besvar