UHD 4k | YouSee Community

UHD 4k



Vis første besked

99 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:
joern skrev:
Så kan du være glad for, at du ikke bor i min ejerforening. Her vil du ikke få tilladelse til fiber og parabol er ikke tilladt jvf. vores vedtægter, der er tinglyst på ejendommen.

Tror også FRIT TV valg har forvirret mange

Der er tale om at træde ud af en fællesantenne forening (TV signal) men intet andet

Ja, du har helt ret. Her vil eneste mulighed være at se TV fra internettet.

Hvis det er muligt at få fiber, hvad skulle så være grunden til, at beholde internet med YouSee som udbyder? Virker lidt underligt på mig.

Omdømme 7
Badge +4
Men der er denne

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/dinbolig/grimt-ja-men-paraboler-er-en-menneskeret/5575146

Omdømme 1
mich skrev:
Tror også FRIT TV valg har forvirret mangeDer er tale om at træde ud af en fællesantenne forening (TV signal) men intet andet

Jeg kan godt hvis jeg ønsker, træde helt ud af vores ant. forening som medlem - så afbryder de bare kablet i fordeler kassen som står ude lige rundt om hjørnet.

Omdømme 7
Badge +4
Kim_S skrev:
mich skrev:
Tror også FRIT TV valg har forvirret mangeDer er tale om at træde ud af en fællesantenne forening (TV signal) men intet andet

Jeg kan godt hvis jeg ønsker, træde helt ud af vores ant. forening som medlem - så afbryder de bare kablet i fordeler kassen som står ude lige rundt om hjørnet.

Ja, men hvad tror du du får i stedet ?

Omdømme 1
mich skrev:
Fiber får du ikke bare ind i í en forening, parabol er jeg mere usikker på
  

Jeg har intet skrevet om foreningen skal have fiber ind - det er MIN husstand jeg kan få lagt fiber ind hvis jeg ønsker det. Det er kun et spørgsmål om at kontakte EL-selskabet.

Omdømme 1
mich skrev:
Ja, men hvad tror du du får i stedet ?
Det har du lige fået svar på hvis du læser på side 5 her i tråden....

Man er vel ikke tvunget til at betale for Yousee-internet nogen steder... I så fald kan man få Hiper (hvis de er ankommet til dit område). Det har lovgiverne vedtaget.

Omdømme 7
Badge +7
De foreninger, hvor man kan ha' probler med at forbyde opsætning af poaraboler, er boligforeninger.

Jeg må dog hellere tilføje, at parabol godt må sættes op på altanen, men UNDER altanens overkant. Sagen er prøvet juridisk. Det skete dog frivilligt, så der er ikke nogen dom.

Når nogen køber en ejerlejlighed, accepterer de også betingelser. Ingen tvinger dem til at købe.

Omdømme 7
Badge +4
joern skrev:
De foreninger, hvor man kan ha' probler med at forbyde opsætning af poaraboler, er boligforeninger.

Jeg må dog hellere tilføje, at parabol godt må sættes op på altanen, men UNDER altanens overkant. Sagen er prøvet juridisk. Det skete dog frivilligt, så der er ikke nogen dom.

Når nogen køber en ejerlejlighed, accepterer de også betingelser. Ingen tvinger dem til at købe.

Hmm. Den regek bortfalder

I vores Andelsboligforening, accepterede man også, at være fastbundet til en antenneforening, den bortfalder også med den nye lov.

Alle ingåede vilkår bortfalder

Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:
joern skrev:
De foreninger, hvor man kan ha' probler med at forbyde opsætning af poaraboler, er boligforeninger.

Jeg må dog hellere tilføje, at parabol godt må sættes op på altanen, men UNDER altanens overkant. Sagen er prøvet juridisk. Det skete dog frivilligt, så der er ikke nogen dom.

Når nogen køber en ejerlejlighed, accepterer de også betingelser. Ingen tvinger dem til at købe.

Hmm. Den regek bortfalder

I vores Andelsboligforening, accepterede man også, at være fastbundet til en antenneforening, den bortfalder også med den nye lov.

Alle ingåede vilkår bortfalder

Man kan ikke bare tilsidesætte en tinglyst forpligtigelse. Vi ønsker ikke en skov af paraboler, der kan ses. Det er forsøgt to gange som supplement til Grundpakken fra YouSee. Begge gange er paqrabolerne fjernet.

Ingen lov forbyder os, at have en bestemmelse om, at paraboler, vasketøj m. m. skal være under altanens overkant. Er dog også sikker på, at det ikke bliver et problem.

Gad vide, hvor du får det fra: "Alle indgåede aftaler bortfalder".

Omdømme 1
Man må ikke bare lave de regler/vedtægter man nu synes efter godtbefindende. Der er noget der hedder en "lovgivning".

I skal være glade for jeg ikke bor der, for så have I fået problemer, mange - jeg er licensseret radio amatør. I loven står "enhver har lov/ret til at benytte et privat radio kommunikations anlæg" og det omfatter også antenner dertil - I havde aldrig kunne forbyde mig at sætte dem op og ville aldrig være kommet til det. Loven gælder også for WT (27 MHz (11 meter)) bruger som man ikke skal bruge licens til for at benytte.

Man må lave vedtægter om at kun en bestemt ant. må bruges til f.eks. 20 meter båndet og en bestemt ant. til 40 meter båndet osv.

Jeg vil gætte på at I DAG forholder det sig lige sådan mht. TV modtagelse, men jeg er ikke 100% sikker.

Omdømme 1
Fra Torsdag d. 14/7 til i dag (22/7) får jeg til over en uge - YouSee har stadig ikke svaret mig. Men jeg kunne ikke forvente andet, det er langt fra første gang jeg har oplevet det sådan. Det er simpelthen et skod firma når det kommer til kundeservice.

Omdømme 7
Badge +4
Kim_S skrev:
Fra Torsdag d. 14/7 til i dag (22/7) får jeg til over en uge - YouSee har stadig ikke svaret mig. Men jeg kunne ikke forvente andet, det er langt fra første gang jeg har oplevet det sådan. Det er simpelthen et skod firma når det kommer til kundeservice.

Havde du foretillet dig at få et konkret svar ?

Iøvrigt er det ikke Yousee medarbejder længere, der svarer dig. Det meste er outsourcet til udenlandsk firma

Omdømme 1
mich skrev:
Havde du foretillet dig at få et konkret svar ?Iøvrigt er det ikke Yousee medarbejder længere, der svarer dig. Det meste er outsourcet til udenlandsk firma

Ja, jeg forventer at når man sender et auto svar med teksten (citat): Vi svarer dig hurtigst muligt i løbet af 1 arbejdsdag.

Så forventer jeg SGU også at få et svar inden for rimelig tid (1-3 dag/e).

Jeg er da ligeglad med hvem de har sat til at svar - jeg skal bare have et svar og det skal bare være korrekt. Det er det jeg betaler for. De skriver selv at hvis man har spørgsmål eller problemer så skal man bare skrive eller ringe til kundeservice.

Problemet er at de svare slet ikke (kundeservice tager telefonen, men de kan ikke svare på mit spørgsmål) - derfor er det et skod firma når det kommer til kundeservice.

Omdømme 7
Badge +4
Kim_S skrev:
mich skrev:
Havde du foretillet dig at få et konkret svar ?Iøvrigt er det ikke Yousee medarbejder længere, der svarer dig. Det meste er outsourcet til udenlandsk firma

Ja, jeg forventer at når man sender et auto svar med teksten (citat): Vi svarer dig hurtigst muligt i løbet af 1 arbejdsdag.

Så forventer jeg SGU også at få et svar inden for rimelig tid (1-3 dag/e).

Jeg er da ligeglad med hvem de har sat til at svar - jeg skal bare have et svar og det skal bare være korrekt. Det er det jeg betaler for. De skriver selv at hvis man har spørgsmål eller problemer så skal man bare skrive eller ringe til kundeservice.

Problemet er at de svare slet ikke (kundeservice tager telefonen, men de kan ikke svare på mit spørgsmål) - derfor er det et skod firma når det kommer til kundeservice.

Du kan prøve facebook

Omdømme 1
mich skrev:

Du kan prøve facebook

Jeg bruger ikke fjæsbog eller andre "se mig" media og kommer aldrig til det. Så den mulighed er der ikke for mig.

Omdømme 7
Badge +4
Kim_S skrev:
mich skrev:

Du kan prøve facebook

Jeg bruger ikke fjæsbog eller andre "se mig" media og kommer aldrig til det. Så den mulighed er der ikke for mig.

Man kan jo lave en profil, netop med et formål at få fat i en medarbejder i et firma

Omdømme 1
mich skrev:

Man kan jo lave en profil, netop med et formål at få fat i en medarbejder i et firma

Min kontakt til et hvilket som helst firma skal IKKE gå igennem et eller andet "se mig" media, det er helt sikkert.

Som jeg skrev et par indlæg tidligere, skriver/siger YouSee selv. Har man et spørgsmål eller et problem, så skal man bare ringe eller skrive til kundeservice.

Så er det sgu da ikke meningen at jeg skal bruge alle mulige mærkelige "se mig" mediaer, for f a nden da tag dig nu sammen og lav noget andet end at sidde her inde hele dagen.....

Omdømme 7
Badge +4
Kim_S skrev:
mich skrev:

Man kan jo lave en profil, netop med et formål at få fat i en medarbejder i et firma

Min kontakt til et hvilket som helst firma skal IKKE gå igennem et eller andet "se mig" media, det er helt sikkert.

Som jeg skrev et par indlæg tidligere, skriver/siger YouSee selv. Har man et spørgsmål eller et problem, så skal man bare ringe eller skrive til kundeservice.

Så er det sgu da ikke meningen at jeg skal bruge alle mulige mærkelige "se mig" mediaer, for f a nden da tag dig nu sammen og lav noget andet end at sidde her inde hele dagen.....

nej, men som jeg ser det, så er det

1. Facebook

2. Trustpilot

Hvis man vil have kontakt med selve Yousee/TDC

Dette herinde er jo også lavet om til kunde til kunde kontakt

Omdømme 1
mich, hvor er du dog bare trætende - du er ikke kommet med noget som helst brugbart overhoved - du har intet skrevet som jeg ikke viste i forvejen - du snakker og r... går KUN for at sige noget (hør mig, hør mig, hør mig). Derfor er du på min ignorer liste nu (som den første og nok eneste der vil komme der), nu har jeg fået nok af dig....

Omdømme 6
Badge +4
Hej alle,

Jeg kan se at debatten køre heftigt - husk at holde den gode tone og hjælp hinanden, hvis I kan. Hvis ikke, så er det bedre at bruge krudtet i en anden tråd. I har alle et stort kendskab til området, som kan hjælpe mange andre brugere i nød :) 

For at vende tilbage til topic: Vi kommer ikke til at tilbyde Viasats nye 4K sportskanal i begyndelsen. Dette er naturligvis noget vi løbende vil kigge på, men det er ikke en kanal du vil finde i vores tv-løsning i første omgang.

Beklager den lidt kedelige melding. Ha' en god aften.

Vh

Nikolaj

Omdømme 1
Selvom det var et kedeligt svar, så er jeg rigtig glad for endelig at have fået et svar - tak Nikolaj :thumbs up:

Omdømme 7
Badge +4
Kim_S skrev:
Selvom det var et kedeligt svar, så er jeg rigtig glad for endelig at have fået et svar - tak Nikolaj :thumbs up:

Enig

Desværre har jeg via recrdere.dk fået at vide, at en opgradering fra 9 Mbit til 12 Mbit på de 20 mest sete HD TV kanaler på Yousee, er lagt i graven igen. Så 4 K må have lange udsigter, idet det krævet endnu større opløsning.

Mrn Nikolai, tak for udmeldingeen

mich skrev:
Desværre har jeg via recrdere.dk fået at vide, at en opgradering fra 9 Mbit til 12 Mbit på de 20 mest sete HD TV kanaler på Yousee, er lagt i graven igen.
Hvor sikker er den kilde?

Omdømme 7
Badge +4
Logan skrev:
mich skrev:
Desværre har jeg via recrdere.dk fået at vide, at en opgradering fra 9 Mbit til 12 Mbit på de 20 mest sete HD TV kanaler på Yousee, er lagt i graven igen.
Hvor sikker er den kilde?

100% sikker, se kommentar. Nyheden er snart et år gammel, og der er sket meget i Yousee´s ledelse

Recordere.dk

http://forum.recordere.dk/topic143498_post1486602.html#1486602

Besvar