Spørgsmål

udbyderfejl


Jeg får tit den fejlmeddelelse “udbyderfejl” men ingen tvbillede , men masser af signal bruger viasatkort fra Yousee

 


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvis det er et Viasat kort, så kan det jo heller ikke bruges til You See, da det er en anden kodning der bruges.

Badge +2

:relaxed: Det eneste jeg ved om “udbyderfejl” er det er noget med (frekvens mv.) Er givet en som ved mere om dette her..  

Omdømme 7
Badge +7

Ved indlæsning af kanaler skal der gøres følgende.

  1. Først går du ind i menuen på dit tv.
  2. Se om der er et menupunkt, der hedder Indstillinger eller Konfigurationer.
  3. Find det punkt, der relaterer til Digital eller Opsætning.
  4. Bliver du bedt om at vælge Operatør, skal du vælge YouSee.
  5. Når du bliver bedt om netværks-id ved digital indlæsning, skal du indtaste netværks-id 100. Har du Bland Selv eller Ekstrakanaler, skal du bruge netværks-id 111.
  6. Under frekvens skal du indtaste 450 MHz eller 450000 KHz (Er du EWII-kunde, skal du indtaste frekvens 143 MHz eller 143000 KHz).
Omdømme 7
Badge +7

Hej @renselge 

Fik du løst problemet :) 

Hvis én af svarende i denne tråd gav afklaring eller løsning, så må du meget gerne markere det som bedste svar via knappen “Markér bedste svar” :relaxed: Vi elsker tråde med løsinger i her på YouSee Forum! 

God weekend.

Besvar