TV3plus kan ikke optages på min Panasonic HDD optager | YouSee Community
Spørgsmål

TV3plus kan ikke optages på min Panasonic HDD optager

Hej
Har nogen oplevet problemer i stil med dette?

I de sidste par uger har jeg ikke kunnet optage på fra TV3plus. Før dette har det fungeret uden problemer i adskillige år.

Problemet optræder kun på TV3plus, som er en af mine 10 Bland Selv-kanaler.

Jeg har selvfølgelig talt med Yousee support, som dels hævder at der ikke er foretaget nogen ændringer for denne kanal, og dels siger at de ikke kan yder support vedr. en Panasonic optager, men at de selvfølgelig gerne vil sælge mig deres egen optager.

Selve problemet er at når jeg starter en optagelse, optages de første ca. 18 sekunder, hvorefter optagelsen går på pause, herefter optages kun nogle sekunder ad gangen efterfulgt af nogle flere sekunders pause. Når en udsendelse har varet ca. 60 min er der typisk optaget ca. 15 min. med små bitte klip.

Ved at tage begge CI moduler ud af optageren bliver udsendelsen optaget krypteret, så jeg tænker at problemet er direkte relateret til dekryptering af kanalen.

Jeg kan se at TV3 Sport og TV3 Max optages fra samme frekvens og QAM o.s.v. Men disse optages uden problemer.

Der meldes heller ingen problemer med signal styrke eller fejl som sådan i signalet.

10 Kommentarer

Omdømme 1
Som du har bemærket er der et spørgsmål om samme problem i "Udstyr og andet" oprettet af mig. Når problemet kun optræder på TV3+ så taler det for, at der ikke kan være fejl på vores Panasonic optager, men at fejlen må være enten hos TV3+ og/eller YouSee!
Jeg har nøjagtigt samme problem på min Panasonic recorder
Omdømme 7
Badge +7
Der er en længere tråd om samme proble her. https://forum.recordere.dk/tv3-problemer_topic157070_page1.html
Omdømme 7
Badge +7
Der er også en tråd på her på forummet. https://forum.yousee.dk/udstyr-og-andet-41/problem-med-at-optage-tv3-udsendelser-103475
Jeg har det samme problem med en Panasonic HDD på TV3 plus og jeg har den store YouSee pakke, men min optagelser kører i ca 5 sekunder og fryser billedet ca 2 sek
og derefter 5 sek normal. Men den samlede optagelse bliver delt op i 2-4 blokke og gemt hver for sig
Omdømme 1
Det ser ud til problemet er løst. Jeg kunne i week-end'en optage udsendelser fra TV3+ uden problemer.
@JHA62 Det ser ud til at du har ret. Har haft præcis de samme udfordringer. Har lige testet og min Panasonic optager fint på 3+.
Samme her, nu virker det igen som før.

Nu ser det desværre ud til at problemet er kommet igen. Jeg kan ikke optage 3 + og 3 Sport på min Panasonic recorder. Problemet kommet efter kanalomlægning. 

Problem løst. 

Besvar