Tv2 ude | YouSee Community
Spørgsmål

Tv2 ude

Omdømme 1
Læser at flere har problemer med “TV2 ude” i forbindelse med ChromeCast - har nogen prøvet med Apple TV, som YouSee samarbejder med ? Står selv lidt i vadestedet, da jeg er kommet på Aura Fiber net, mens jeg bibeholder YouSee tv, men gider ikke at betale for at få bøvl med “TV2 ude”, så næsten hellere alternativet TV2 Play.
Kan dog ikke forstå meningen med at YouSee sammenholdet netop TV2 med bredbånd, når man stadig betaler fuld pris for tv pakken - bliver det næste påhit at man ikke får fuld hastighed på sit bredbånd, hvis man ikke har en tv pakke !!!

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er et krav fra TV2.
Omdømme 1
Mystisk, hvorfor så ikke også de øvrige kanaler under TV2 og samtidig sælge “TV2 ude” til 5kr./mdl. der tilsyneladende ikke virker optimalt, som som normal “bredbånds betinget” kanal...
Glæder mig til at høre om den anden del af indlægget - Apple TV ?
Omdømme 7
Badge +7
Er det en ATV4.? Så er der en App til den. Det skulle så vidt vides virke.
Omdømme 1
No, det er en Apple 3, og den nævner YouSee at kan bruges via airplay, i mail omkring stigninger på eks. bredbånd på små 20%/ mdl., - 20% !! Vild stigning.....
Omdømme 1
Citat “ et krav fra TV2” - det er ikke et svar der kan bruges - der må ligge andet bag....
Omdømme 7
Badge +7
Det er sådan det forlyder fra dem de har jo rettighederne, så der kan ikke skrives andet.
Omdømme 1
Savner svar på, hvorfor “TV2 ude” er mere ustabil ved streaming end “normal” TV2
Omdømme 7
Badge +7
Det har jeg ingen anelse om om, der er tilsyneladende mange der har diverse problemer med iOS i forbindelse med You See.
Omdømme 1
Måske det vil være en idé at YouSee moderniserede sine systemet - her blot ét eksempel - hvorfor køre det old gamle pop.3 i sine mail konti, når imap protokollen som alle store selskabet anvender fungerer væsentlig bedre....
Det er altid nemt at videresende sorteper.....
Omdømme 1
Tråden stopper her - god aften ?

Besvar