TV2 Play app | YouSee Community
Spørgsmål

TV2 Play app

Jeg har abonnement på TV2 Play - jeg ved ikke hvor jeg finder appen i min tv-boks - nogle der ved noget om dette?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er oplyst på You see FB side, at ved årsskiftet vil TV2 play blive en integreret del af tjenesterne på platformene.

Fra et spørgsmål/svar på FB siden.

I forhold til den nye aftale i har lavet med nordisk film om nye danske og amerikanske films..
Er det alle kunder lige med paramount som får det, eller bliver det som en del af nordisk film + ?
Tv2 play, kommer deres app på jeres box, eller bliver det som viaplay

Hej xxxxx.

Tak for din henvendelse.

Med Nordisk Film, der kommer det til at forholde sig sådan, at det er alle grundpakke kunder, som vil modtage den.

Med andre ord, så vil alle med en tv-pakke få adgang til den :-)

Omkring TV2 Play, så vil deres tjeneste blive integreret på vores platform, ligesom du kender det med HBO, C-more m.m.

Michael
Omdømme 7
Badge +7
Den finder du f.eks på dit TV, Medieafspiller, Android, iOS enhed eller anden kompatibel enhed.
når jeg går ind i Boksen - under Kanaler hvor de andre app´s ligger (altså alle mine tv-kanalerne og HBO og Netflix) tænker jeg det ville være naturligt at kunne få TV2 Play ind her også så jeg kan vælge det - men det kan jeg ikke? Hvor ville jeg ellers skulle lede efter den?
Omdømme 7
Badge +7
Der er Arkiv for alle TV2 kanalerne på TV boksen, såfremt de haves i din pakke, selve hoved kanalen har alle, da den er i Grundpakken.
Ønskes der TV2 Play, så skal der bruges en af de tidligere nævnte enheder og hente Appen dertil. TV2 Play kan også tilgås på PC.

Besvar