TV slukker ved brug af fjernbetjening Humax YSR-2000 | YouSee Community
Svar

TV slukker ved brug af fjernbetjening Humax YSR-2000

For ca. en mdr. siden begyndte mit TV Phillips at slukke ligemeget hvilken knap jeg brugte på fjernbetjeningen.
Problemet forsvandt ved forrige opdatering.
Men efter den seneste opdatering i går (efter ferie) sker det samme nu igen.
Nogen forslag?
Kan man køre en opdatering tilbage?
Vh
icon

Bedste svar af Radiomanden 27 oktober 2018, 12:14

Der kan ikke rulles tilbage i en opdatering, den der kom for nogle dage siden indeholdt kun nogle små rettelser.
Er Humax Remoten sat op til at kunne bruges på TVet.? Hvis ja, så prøv at resette den, reagerer TV så på den.?
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der kan ikke rulles tilbage i en opdatering, den der kom for nogle dage siden indeholdt kun nogle små rettelser.
Er Humax Remoten sat op til at kunne bruges på TVet.? Hvis ja, så prøv at resette den, reagerer TV så på den.?
Tak for svar.
Remote er ikke sat op til brug på TV. Det fungerede ikke ved den 1. opsætning. Har prøvet igen uden held. Så det er ikke derfor tror jeg. Hvordan resetter man den, bare for en sikkerheds skyld?
Det er dog underligt at problemet pludselig opstår, forsvinder ved opdatering og kommer igen ved opdatering?
Omdømme 7
Badge +7
Der kan ses her hvordan den opsættes/Resettes.
https://kundeservice.yousee.dk/Tv/Brug-tv/fjernbetjeningen/Humax/Opsaet-fjernbetjening
Hvis alt andet fejler, tildækket IR øjet på TVet, så det ikke kan modtage IR og styr det hele med CEC på de tilsluttede enheder.
Tusind tak for svar.
Jeg ved at linket kunne jeg selv finde, men tænkte at du måske havde opdateret info.

Det lav-praktiske forslag virkede, men ikke reset. Så må jeg jo leve med at skulle flytte den fysiske blokering når jeg tænder TVet. (men klart en forbedring).

Svar fra Radiomanden som jeg klart kunne bruge, på alle niveauer, og som virkede,

UG med x og slange og klik på diverse. Tak til Radiomanden.
Måske et lille problem for andre, men et stort i dagligdagen for mig - så igen stor tak!

Besvar