TV-signal er væk - driftstatus på hjemmesiden siger 'Ingen driftsfejl i mit område' | YouSee Community
Spørgsmål

TV-signal er væk - driftstatus på hjemmesiden siger 'Ingen driftsfejl i mit område'

Alle kan være med på, der kan opstå fejl. Det irriterer dog lidt, at driftsstatus ifølge websiden er, at der IKKE er driftsfejl i mit område. Det kan også irritere, at det ikke er muligt at kontakte nogen for at få verificeret, om vi nu har en unik fejl, der ikke er kendt - eller det er driftsiden, der OGSÅ har problemer....

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Som skrevet i andre tråde, så er nedbruddet stort set landsdækkende, tidshorisont for udbedring ukendt.
Omdømme 7
Badge +7
Yousee har meddelt problemet på Facebook, og hvis man ringer 70 70 40 40 og trykker driftsinformation. Dem som opdaterer driftsinformation og hjemmesiden har sikkert fri i dag. Vi har fået nogle få kanaler omkring 20:00, og jeg vil tro det stille og roligt løser sig selv. Der skal nok desværre nogen på alle centraler, som kan finde ud af at trykke på den rigtige knap.
Lidt tålmodighed, når du har indtastet din adresse under driftsinfo - tror, at serveren har åndenød

.. godt nytår alligevel (lyt til lidt godt musik... og tale lidt med familien :S)
Omdømme 7
Badge +4
Ingen TV kanaler her
Omdømme 7
Badge +7
Jeg vil tro, at der bliver (eller mere korrekt bør være) flere ledige stillinger i 2017 i Yousee, som skal redesigne Yousees TV distribution. Den er tilsyneladende ikke robust nok 😠
Omdømme 7
Badge +4
Sidste nye er, at Yousee håber, fejlen er rettet kl 02.00 i nat

Besvar