Tv Pakker | YouSee Community
Spørgsmål

Tv Pakker

Hej Yousee
Hvorfor kan jeg ikke se hvor meget en mellem pakke koster eller hvordan kan jeg skifte fra Fuldpakke til et andet pakke.
Lige nu har jeg Fuldpakke og vil gerne skifte til mindre pakke uden jeg skal have box.
Det er ikke meget hjælp og hente på hjemmesiden, på hjemmesiden har I så travlt med at fortælle hvor god I er, men hjælp kan ikke åbenbart ikke finde ud af 😞

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
For at kunne få prisen på pakker, skal der indtastes din adresse, priserne kommer an på de rabatter som den enkelte forening har hos You See. Det er også ofte Foreningen man skal henvende sig til for at skifte pakke.
Omdømme 7
Badge +7
For at kunne få prisen på pakker, skal der indtastes din adresse, priserne kommer an på de rabatter som den enkelte forening har hos You See. Det er også ofte Foreningen man skal henvende sig til for at skifte pakke.
Det sidst gælder vel ikke, når Grundpakken betales til foreningen og lille/stor tillægspakke betales direkte til YouSee.
Omdømme 7
Badge +7
Vides ikke, her er alt TV afregnet via Antenneforeningen.
Omdømme 7
Badge +7
Vides ikke, her er alt TV afregnet via Antenneforeningen.
Masse foreninger har det som hos os. Vi har ingen antenneforening. Ejerforeningen har leveringsaftale direkte med YouSee.
Omdømme 7
Badge +7
Så er der sikkert også mindre rabatter end vi har.
Omdømme 7
Badge +7
Så er der sikkert også mindre rabatter end vi har.
Det er jeg nu ikke sikker på. Betaler i alt til forening og YouSee 422 kr./md. for Fuldpakken. Ingen yderligere betaling, da der i aftalen med YouSee er en aftale om, at de servicere vores anlæg u/beregning. Betaler heller ikke gebyr af nogen art.
Omdømme 7
Badge +7
Vi betaler Kr.483/måned for Fuldpakke, det er inklusiv kontingent og Service + diverse afgifter.
Omdømme 7
Badge +7
Vi betaler Kr.483/måned for Fuldpakke, det er inklusiv kontingent og Service + diverse afgifter.
Du betaler altså 61 kr./md. mere end mig. 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Glemte lige at skrive at det er priserne for 2017.
Omdømme 7
Badge +7
Glemte lige at skrive at det er priserne for 2017.
Så skal der stå 437 kr./md. i mit indlæg.

Besvar