TV optagelser på Vælg Selv | YouSee Community
Spørgsmål

TV optagelser på Vælg Selv

Husstanden har flere fjernsyn, men kun en boks. Vi har også en Blu-Ray optager/-afspiller, men den kan kun optage kanaler på grundpakken??
Er det korrekt?

9 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
Ja der kræves enten box eller kort for at en modtager kan se/optage bland selv kanaler.
Jeg har kort i fjernsynet, og jeg kan se alle kanaler "igennem" Blu-Ray boksen, der er forbundet med et HDMI stik, (source: BD-HDD-Combo),
men når jeg vil optage en "vælg selv" kanal, melder fjernsynet: Kan ikke optage, "kodet signal" . Tv boksen står 10-12 meter fra fjernsynet.
Omdømme 7
Badge +7
Er der et kort til kanalerne i Recorderen.? Hvis ja så kan den optage dem.
Der kan ikke isættes kort i en Blu-Ray boks, altså kan jeg ikke optage "Bland Selv" kanaler.
Det var blot det jeg ville vide, men det fortalte YouSee manden ikke noget om.
Heller ikke, at jeg særskilt skulle kunne vælge Netværks-ID 111, og det kan jeg ikke på mit gamle Finlux tv, det står i køkkenet.
Men tak for hjælpen.
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken BD enhed haves.? Det er vel ikke Samsung.? Måske Panasonic.? I så fald er de fuldt kompatible.
Kan TVet i køkkenet modtage DVB-C, og har det kortlæser skulle der også kunne vælges net ID.
Omdømme 7
Badge +7
Er der ikke en mulighed for manuel søgning på dit Finlux, hvor man selv vælger alle parametre?
Radiomanden: Det er en Samsung BD-H8900N, og den kunne optage 2 kanaler samtidig, dengang jeg havde fuldpakken.
+ Slangefar:
Finlux'en er åbenbart så gammel, at der ikke kan vælges net ID.
Løsning: Jeg må tilbage til fuldpakken, eller leje en boks mere.
Omdømme 7
Badge +7
Tænkte nok at det var en Samsung, og den kan fint bruges til bland selv med et kort og kortlæser.
Dit Finlux kan godt bruges selv om, hvor underligt det er at der ikke kan vælges net ID, godt bruges, men kanalerne vil have andre placeringer, så der skal sorteres en del mere.
Radiomanden: Tak for svar, men mine tekniske evner og tålmodighed rækker ikke videre, så jeg slutter her.
Venlig hilsen
vagnstevenius

Besvar