Tv-kanaler mangler eller paxerer | YouSee Community
Spørgsmål

Tv-kanaler mangler eller paxerer

• 1 december 2017
  • 1 kommentar
  • 227 visninger

Omdømme 6
Badge +2
Nogle beboere i mit boligselskab med YouSee kabel-tv har fået fixelering og mangler tv-kanaler, efter at YouSee 15. nov. lavede en opgradering af bredbåndsforbindelsen på Østerbro, Kbh. Vi har dog ikke selv bredbånd over kabelnettet (jeg ved ikke hvorfor), men YouSee har muligvis lavet noget på det alligevel i forbindelse med opgraderingen i andre bebyggelser.
I dag hjalp jeg en beboer med manglende kanaler og enkelte pixeleringer med et nyt antennekabel: Alle kanaler blev nu straks tilgængelige i god kvalitet og uden pixelering.
Jeg tog nu samme kabel over til en anden beboer, der også havde fixeleringer og manglede kanaler. Men her var resultatet stik modsat. Alle kanaler pixelerede voldsom med det helt nye antennekabel, mens det gamle og tyndere fortsat kunne vise de fleste kanaler, men med pixeleringer som hidtil.
Vi vil tage kontakt til YouSee, men er der nogen, der kan genkende dette underlige problem?

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Jeres forening skal tage kontakt til teknisk service og få de fejlmeldt så der kan ses på det og få det ordnet.

Besvar