tv i flere rum minus kabler | YouSee Community
Spørgsmål

tv i flere rum minus kabler

Jeg har kabeltv og mit tv tik er tilkoblet i stuen. Vi vil gerne kunne se fjernsyn i vores soveværelse, men der er over 25meter kabel der skal trækkes. Hvad er mine muligheder for at få tvsignal i flere rum helst uden at skulle trække lange grimme kabler?

Vi har yousee boks til det ene fjersyn og kortlæser på det andet.

7 Kommentarer

Har du oprettet et YouSee-login og giver det adgang til deres web-TV, eksempelvis via https://tv.yousee.dk/ ?

Hvis ja, så kan du købe et Apple TV 4 eller Apple TV 4K, hente YouSee app, og se TV den vej igennem. Den app er ikke ligeså god som en YouSee-boks, men der er både live tv og arkiv.

/Lars
Omdømme 7
Badge +7
Den SKAL forbindes til Antenne og bredbånd, enten kablet eller på 5 Ghz nettet optagelser kan så ses på Apps og Web TV, samt at man med Apps og Web TV kan sætte optagelser op.
YouSee app kan også køres ovet Android TV, ved enten at skifte TV'et i soveværelset til et med Android TV (Sony / Philips) eller købe en NVidia Shield TV-boks.

/Lars
Omdømme 7
Badge +7
Hej Pandaspiser

Jeg håber du kunne bruge nogle af svarene i denne tråd 🙂 Markér gerne bedste svar via knappen med samme navn nedenfor.
Udskift 2000 boksen med en 4000, så er der adgang til den fra de øvrige platforme, og Remote Record.
Radiomanden, kan du uddybe det ? kan man bruge 4000 boksen uden antennekabel ? eller hvordan virker det ?
Har du oprettet et YouSee-login og giver det adgang til deres web-TV, eksempelvis via https://tv.yousee.dk/ ?

Hvis ja, så kan du købe et Apple TV 4 eller Apple TV 4K, hente YouSee app, og se TV den vej igennem. Den app er ikke ligeså god som en YouSee-boks, men der er både live tv og arkiv.

/Lars

Det er rigtigt tak, den mulighed havde jeg glemt. Det er en ok men ikke perfekt løsning. Vi vil gerne have boksen koblet til i soveværelset pga harddisk funktionen og den kan vi ikke bruge via appen.

Men det er helt klart en god midlertidig løsning.
Omdømme 7
Badge +7
Udskift 2000 boksen med en 4000, så er der adgang til den fra de øvrige platforme, og Remote Record.

Besvar