Spørgsmål

Tekst på optaget danske udsendelser

Den ny YouSee boks er lige blevet opdateret med tekst og i skriver.
Slå undertekster til og fra
Vi har udvidet undertekst-funktionen, så man nu har mulighed for at vælge undertekster til eller fra. Slår man eksempelvis undertekster fra, gælder det for alle kanaler. Hvis undertekster er slået til, vil boksen altid forsøge at vise danske undertekster. Hvis de ikke er tilgængelige på dansk, vises de på engelsk og i sidste ende uden undertekster, hvis de ikke er tilgængelige.

Mit spørgsmål er hvordan får jeg undertekst på en dansk optaget film eller program.
På den Harddiskoptager jeg har nu, tænder jeg for tekst tv side (398-397) mens jeg ser programmet, og så er der tekst på udsendelsen.

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Den funktion er der ikke endnu, men den kommer.
Omdømme 7
Badge +5
Den funktion er der ikke endnu, men den kommer.
Tror vi. Facebook og udtalelser er på forum hr været lidt modsigende, men nu må vi se
Kan du sige noget om hvornår ca. 3-6 måneder eller 1 år :?
Omdømme 7
Badge +7
Det forlyder der ikke noget om, andet end det er nævnt at man er klar over den funktion mangler, det var vist Nikolaj der nævnte at man vil arbejde på det.
Jeg gætter på, at de har købt diverse moduler ude i byen. Det bygger jeg på, at ttv slukker for flere af boksens andre funktioner. Dvs. der er noget samspil mellem optagelser og ttv, som de måske ikke lige kan løse på tre dage.

Radiomanden mf

Tekst på danske film ???? Ikke sket noget i 3år

Kommer det måske aldrig ??

Omdømme 7
Badge +7

Det vides ikke angående TTV optagelse, jeg gætter på aldrig.

Radiomanden m.flere

Det var når jeg ser en dansk film eller dansk dokumentar udsendelse tænker ikke på tekstv, 

Bare lige som når man lejer/ser en film i Netflix eller Blockbuster??

Omdømme 7
Badge +7

Der kan ikke fås TTV tekst på andet end Flow TV, da TTV ikke kan optages.

Radiomanden 

Når man lejer en film er der muligheder for at få undertekster på filmen.

Kan man så ikke når man lejer/ser en dansk film gennem yousee???

Hvorfor???

Omdømme 7
Badge +7

Det blev ikke nævnt, og det er heller ikke det denne tråd omhandler.

Der vil dog komme den mulighed på On Demand tjenesterne.

Besvar