Svar

Systeminformation/Optagetid på min YouSee boks

Omdømme 4
Badge +1

Totaloptagetid 250 timer. Optagetid til rådighed 242 timer. 250 timer - 4timer = 246 timer. Har kun 2 gange 2 optagede programmer, som stadig burde give dette resultat. 246 timer? 😉Begriber ikke, at YouSee ikke retter fejlen. Hurtigst muligt? Har også lagt mærke til, at diverse optagede programmer.Fejler også. Eksempel. NCIS: Los Angeles. Der var forskellige timer på hvornår udsendelserne ville blive slettet fra boksen. Det ene øjeblik var det 2 timer. For så bagefter, at det var 23 timer, skal dog lige tilføjes, at NCIS: LA, er slettet fra boksen 😉

icon

Bedste svar af Phoenix 73 19 december 2019, 15:17

Har kontaktet YouSee Kundesupport. Hvorpå, at de har erkendt fejl på optagetid 😉

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det varierer lidt alt efter bitraten på udsendelsen, alle optagelser på 4000 boksen har en “levetid” på 365 dage fra den dag de er optaget.

Omdømme 4
Badge +1

Det varierer lidt alt efter bitraten på udsendelsen, alle optagelser på 4000 boksen har en “levetid” på 365 dage fra den dag de er optaget.

Forklar lige det her. Hvorledes kan optagetid gå en time tilbage? Selvom, at jeg ikke har optaget nogen udsendelser. Før havde jeg 242 timer til rådighed. Er det, Jan H, som drillenisse 🤔😉? Tidligere skrev det timer på YS-4000 boksen, når optagede programmer blev slettet.

Omdømme 6
Badge +1

Nu optager 4000eren jo slet ikke og tager plads fra et lager.

Tænk på at hvis 300 kunder ‘optager’ den samme udsendelse, skulle yousee så gemme det 300 gange - nej, så dumme er de heldigvis ikke.

Det er kun en pegepind til deres arkiv, og tiden beregnes og er sikkert ikke særlig præcis.

Når alle der har ‘optaget’ en udsendelse så har slettet den fra sin box, kan de slette den fra arkivet.

Omdømme 4
Badge +1

Nu optager 4000eren jo slet ikke og tager plads fra et lager.

Tænk på at hvis 300 kunder ‘optager’ den samme udsendelse, skulle yousee så gemme det 300 gange - nej, så dumme er de heldigvis ikke.

Det er kun en pegepind til deres arkiv, og tiden beregnes og er sikkert ikke særlig præcis.

Når alle der har ‘optaget’ en udsendelse så har slettet den fra sin box, kan de slette den fra arkivet.

Du fremfører, at YouSee-4000 boksen ikke optager? Det kan  jeg godt. Problemet er stadig. Optagetid🤔

Omdømme 6
Badge +1

De kalder det at optage i skyen, men rent teknisk er det bare en pegepind til et stort arkiv.

Omdømme 4
Badge +1

Har kontaktet YouSee Kundesupport. Hvorpå, at de har erkendt fejl på optagetid 😉

Besvar